175241
۲۰ شهریور ۱۳۹۷

صعود تنیسورهای نوجوان آذربایجان غربی به مرحله یک شانزدهم مسابقات قهرمانی کشور

تنیسورهای ارومیه‌ای به نمایندگی از آذربایجان‌غربی در مسابقات قهرمانی تنیس کشور در رده سنی زیر ۱۶ و ۱۸ سال حضور دارند به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کردند.

به گزارش کودک پرس ، مسابقات تنیس قهرمانی کشور زیر ۱۶ و ۱۸ سال با حضور ۸۹ تنیسور از ۲۱ استان به مدت یک هفته به میزبانی پارک تنیس جهانشهر کرج برگزار می شود، تنیسورهای ارومیه‌ای به نمایندگی از استان در این رقابت ها حضور دارند.

در این رقابت ها که از شنبه آغاز شده، در بخش انفرادی 3 بازیکن استان امید اصغری، سهیل جبلی و امیررضا آرمیون به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرده اند و معین رضازاد از راهیابی به این مرحله بازماند.

تیم استان در این رقابت ها با تیم کامل امید اصغری، سهیل جبلی، امیررضا آرمیون و معین رضازاد به سرمربیگری مجتبی رضازاد و به سرپرستی کریم اصغری در این رقابت ها شرکت کرده است.

گفتنی است در این رقابت‌ها، ۴۵ تنیسور در رده سنی ۱۸ سال و ۴۴ تنیسور در رده سنی زیر ۱۶ سال از استانهای تهران، کرمان، گیلان ، اردبیل ، یزد ، چهار محال بختیاری ، سمنان ، ایلام ، همدان ، بوشهر ، مازندران ، هرمزگان ، قم ، قزوین ، فارس ، خراسان رضوی ، خوزستان ، آذربایجان غربی ، اصفهان ، گلستان و البرز از شنبه 17 شهریور به مدت یک هفته در مجموعه تنیس پارک جهانشهر کرج با یکدیگر به رقابت خواهند می پردازند.

منبع: برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار