175042
۱۸ شهریور ۱۳۹۷

بازی با مرگ نوجوان حین نمایش نفس آتشین!

یک نوجوان چینی که در حال بازی با آتش و نمایش نفس آتشین برای دوستانش بود تا آستانه مرگ پیش رفت.

به گزارش کودک پرس ، سنین نوجوانی سنینی حساس برای پسران و دختران به شمار می رود و برخی از آنها سعی می کنند برای اثبات توانایی هایشان به دوستان و همسن سالان خود در برخی موارد دست به اقداماتی غیر معقول و خطرناک بزنند، مانند یک نوجوان 16 ساله اهل چین که هنگامی که قصد داشت برای تعدادی از دوستانش نمایش نفس آتشین را اجرا کند دچار حادثه شد.

در این حادثه که در یکی از خیابان های منطقه ” گائویو” واقع در استان جیانگ سو رخ داد هنگامی که این پسر نوجوان قصد داشت این نمایش را اجرا کند ناگهان آتش به صورت او سرایت کرد و صورتش غرق شعله های آتش شد. ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد این نوجوان ابتدا موفق به اجرای نمایش می شود اما در ادامه ناگهان شعله های آتش برگشته و تمام صورت او را در بر می گیرد. بنا به گزارش رسانه های محلی چین این نوجوان این نمایش را از پدرش آموخته بود که پیشتر او این نمایش را در مراسم عروسی اجرا می کرد.

 

پس از این حادثه این نوجوان بلافاصله به یکی از  بیمارستان های چین منتقل شد. گفته می شود در اثر این حادثه به بخش زیادی از صورت او آسیب جدی وارد شده است. این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی در چین منتشر شد و واکنش برخی کاربران را به همراه داشت. برخی کاربران عمل این نوجوان را احمقانه و بازی با مرگ دانستند. یکی از کاربران چینی در کامنتی نوشت: ” چطور ممکن است فردی برای خوشایند دوستانش اینگونه جانش را در معرض خطر قرار دهد. صورت این نوجوان با هزینه میلیونی نیز هرگز به حالت اولیه بر نخواهد گشت.”

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار