174526
۱۴ شهریور ۱۳۹۷
یک شب قبل از اختتامیه جشنواره کودک صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان المپیاد فیلمسازی/ تقدیر غیرحرفه‌ای از همه بازیگران کودک و نوجوان!

برگزیدگان دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان که به همت انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار شده است، در کتابخانه مرکزی اصفهان معرفی شدند. در این مراسم به صورت غیرحرفه‌ای و غیررقابتی از همه بازیگران کودک و نوجوان تقدیر شد.

به گزارش کودک پرس ، اختتامیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شامگاه سه شنبه ۱۳ شهریور در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

حبیب ایل بیگی، قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی در ابتدای این برنامه گفت: خوشحالم که کودکان ۲۵ استان کشور در این المپیاد فیلم ساختند و امیدوارم در سال های بعد این نوجوانان وارد عرصه فیلمسازی شوند.

در این بخش، «کلاغ پر» (محمد مهدی سوبندی) رتبه نخست، «اف اف» (پروین افتخارزاده) رتبه دوم و «عشق کودکانه»(فاطمه سالاری) رتبه سوم بهترین فیلم کوتاه را به دست آوردند.

 

فیلم کوتاه «پارادوکس» (پرویز هوشیدر) و «بازمانده» (کارن جمال امیری) هم شایسته تقدیر انتخاب شدند.

بازیگران کودک و نوجوان هم در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند. رادین باقری فیروزسالار ، مهدی شاکری، همراز اکبری و… تقدیر شدند.

 

امید است روند غیرحرفه ای تقدیر و اهدای جایزه به همه عوامل در اختتامیه جشنواره فیلم کودک رخ ندهد؛ واقعه ای که می تواند به اضمحلال و بی اهمیت شدن این رویداد کمک کند.

 

 

 

 

منبع: سینماپرس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار