موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17425
۰۳ خرداد ۱۳۹۶

پخش برنامه‌های شبکه کودک هدهد بر بستر IPTV

با همکاری شرکت آسمان و شبکه سه زبانه هدهد، از این پس برنامه‌های این شبکه جهانی بر بستر IPTV به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش کودک پرس، آیین عقد قرارداد فیمابین سازمان رسانه‌ای صبا (شبکه جهانی هدهد) و شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان (اپراتور IPTV و OTT کشور) با حضور محسن احمدی مدیرعامل شرکت آسمان، احسان حلمی مدیر شبکه هدهد و جمعی از مدیران و همراهان این دو نهاد دیروز سه شنبه دوم خرداد برگزار شد.

بدین ترتیب شبکه ماهواره‌ای بین‌المللی سه زبانه هدهد برنامه‌های خود را به صورت زنده بر بستر اینترنت (IPTV آسمان) انجام خواهد داد و ضمنا یک کانال اختصاصی برای این منظور فراهم می‌شود.

در ابتدای برنامه دکتر محسن احمدی مدیرعامل شرکت آسمان ضمن بیان اینکه کار در حوزه کودک و نوجوان در الویت‌های این مجموعه قرار دارد، عنوان کرد: فارغ از صداو سیما که همکاری مشترک با آن نیازمند ملاحظات به خصوصی است، به این نتیجه رسیدیم که باید به سمت کار با شبکه هدهد برویم.  وی ضمن اشاره به عقبه شبکه هدهد و دقت آن در ارائه محتوا گفت: این تعامل باعث می‌شود تا بتوانیم در کنار پخش زنده محتوای این شبکه از بسترهای آی پی تی وی و اُ تی تی هم به صورت آرشیوی استفاده کنیم.

سپس دکتر احسان حلمی مدیرعامل شبکه جهانی هدهد ضمن اشاره به حرکت این شبکه مطابق با تکنولوژی روز جهان به عنوان چشم انداز این شبکه در روز راه اندازی اش، اظهار داشت: شبکه هدهد اولین شبکه کودک شیعه عرب زبان را در سال 2010 راه اندازی شد و موضوع کودک هم به دلیل نیازی که در این حوزه وجود داشت، انتخاب شد.

وی ضمن اشاره به دست‌یابی چشم اندازهای بعدی این موسسه نظیر تاسیس شبکه‌های فارسی و انگلیسی زبان تا سال 2012 ، بیان داشت: از سال 2015 به فکر ورود به عرصه های نوین و بستر IPTV و نیومدیا بودیم و امروز با همکاری شرکت آسمان به این مهم دست یافتیم.

وی در ادامه پرورش کودک سالم و در نهایت جامعه سالم را به عنوان هدف شبکه هدهد معرفی کرد و گفت: چندی پیش از سوی عربستان سعودی شبکه هدهد به عنوان خطرناکترین شبکه شیعی اعلام شده است.

در ادامه مدیران شبکه هدهد و شرکت آسمان قراردادهای فی مابین این دو مجموعه را امضا کردند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار