173811
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
محمدحسین اسماعیلی خبر داد؛

تهران میزبان چند فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان شد

محمدحسین اسماعیلی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از میزبانی این استان برای نمایش ۱۰ فیلم داخلی و خارجی به مدت ۵ روز خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان به دبیری علیرضا رضاداد از هشتم شهریور در اصفهان شروع شده است و تا 14 ماه جاری ادامه دارد.

محمدحسین اسماعیلی اظهارداشت: پردیس سینمایی کوروش (واقع در بزرگراه شهید ستاری) در دو سانس ساعت 18 و 20 فیلم های این جشنواره بین ‌المللی را نمایش می دهد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران اظهارداشت: فیلم های «وای آمپول»، «آهوی پیشونی سفید 2»، «سیمین»، «سوم شخص غایب»، «ال کلاسیکو»، «قهرمان کوچک»، «لالا کن»، «پرنسس طلسم شده» و «تپلی و دوچ» در این پردیس سینمایی نمایش داده می شود.

 

وی افزود: برگزاری همزمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در مراکز استان ها از جمله تهران در ادامه سیاست‌ توسعه عدالت فرهنگی، گسترش فضای شادی و نشاط جشنواره به سراسر کشور، ایجاد زمینه مناسب برای توجه بیشتر به سینمای کودک و نوجوان و ایجاد امکان برای کودکان و نوجوانان ایران در استفاده از برنامه‌های این جشنواره انجام شده است.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار