173061
۰۶ شهریور ۱۳۹۷
سردار رحیمی:

آموزش بیش از ۶ هزار نفر از رانندگان سرویس مدارس

فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که پلیس با تمام قدرت پشتیبان مردم است و اجازه گردن کشی و مزاحمت به اراذل اوباش را نخو اهد داد، گفت: آمار سرقت‌های خشن و مسلحانه در یکسال اخیر در پایتخت به صفر رسیده است.

به گزارش کودک پرس ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سومین مرحله برخورد با اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس در جمع خبرنگاران به بحث آموزش رانندگان سرویس مدارس اشاره و اظهارداشت: آموزش رانندگان سرویس مدارس آغاز شده و بیش از ۶ هزار نفر از رانندگان در این خصوص آموزش دیده‌اند؛ این طرح تا پایان شهریور و آغاز مهرماه نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی پایتخت به خانواده‌ها توصیه کرد که حتماً از سرویس مدرسه برای فرزندان خود استفاده کنند که مورد تائید پلیس و آموزش و پرورش باشد.

وی در خصوص مشکلات ترافیکی پایتخت در روزهای پایانی شهریور و روزهای ابتدایی مهرماه گفت: طبیعتاً در بحث خرید خانواده‌ها در روزهای پایانی شهریور پلیس در بازارهای اصلی و بازارچه‌های فصلی حضور فعال دارد و همراه با اصناف و کسبه است اما قول می‌دهم که تا ۱۵ مهرماه مشکل ترافیک در تهران نداشته باشیم.

سردار رحیمی در خصوص طرح تقسیط جرائم بالای یک میلیون خودروهای توقیف شده موجود در پارکینگ پلیس اعلام کرد: تا همینک ۲۸۰۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت که دارای جرائم بالای یک میلیون تومان بودند آزاد شدند.

 

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: پلیس به جهت مساعدت با شهروندان طرح ترخیص خودروهای توقیفی با جرایم بالای یک میلیون را در دستور کار قرار داده و یک گروه از قضات به همراه افسران کارشناس به درخواست افراد رسیدگی می‌کنند؛ این طرح از ابتدای دهه ولایت تا پایان آن با تقسیط جرائم و اگر اعتراضی باشد با رسیدگی به آن انجام خواهد شد.

این مقام ارشد پلیس تهران در خصوص چگونگی رسیدگی به جرائم بالای یک میلیون تومان خودروها و موتور سیکلت‌هایی که توقیف نشده‌اند در طرح فوق اظهارداشت: مالکان خودرو و موتورسیکلت‌هایی که بیش از یک میلیون خلافی دارند و توقیف نشده‌اند نیز می‌توانند به ستاد ترخیص خودرو در خیابان زنجان و ستاد ترخیص موتورسیکلت در خیابان خلیج فارس از صبح تا ساعت ۱۴ مراجعه کنند و نسبت به تقسیط جریمه یا رسیدگی به اعتراض خود اقدام کنند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه مردم این نگرانی را دارند که اگر اراذل اوباش محله خود را به پلیس معرفی کنند از طرف آنها تهدید می‌شوند، گفت: پلیس با تمام قدرت پشتیبان مردم است و اجازه گردن‌کشی و مزاحمت به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

 

سردار رحیمی اعلام کرد: شهروندان اگر دچار مشکل شدند کافی است به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که اخبار و اطلاعاتی که آنها ارائه می‌دهند نزد پلیس محفوظ خواهد ماند.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به سوال دیگری در خصوص افزایش کشف سلاح سرد و سلاح گرم توسط پلیس و آمار سرقت‌های خشن و مسلحانه اظهارداشت: به علت برخورد تهاجمی پلیس با سارقان خشن و اراذل اوباس خوشبختانه آمار جرائم خشن و مسلحانه به شدت کاهش یافته و می‌توان گفت در یک سال اخیر آمار سرقت‌های خشن و مسلحانه به صفر رسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پلیس بحث امنیت تفرجگاه‌ها را که یکی از موضوعات مهم و مورد مطالبه مردم است به جد در دستور کار دارد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار