171748
۲۸ مرداد ۱۳۹۷
معاون فرماندار قرچک خبر داد؛

استفاده از ظرفیت هکرهای نوجوان قرچکی در کنترل فضای مجازی

معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک گفت: از ظرفیت هکرهای نوجوان قرچکی در کنترل فضای مجازی استفاده می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا جعفری در جلسه کمیسیون فضای مجازی قرچک که با حضور اعضای این کمیسیون در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته، اظهار داشت: در حال بررسی محورهای مدنظر برای ساماندهی فعالیت های دانش آموزان قرچک در فضای مجازی هستیم.

وی گفت: با توجه به فراوانی استفاده از شبکه‌های مجازی توسط همه اقشار جامعه به خصوص دانش آموزان و نوجوانان، لازم است در استفاده از فضای مجازی جوانان و دانش اموزآن را هوشیار کنیم و دانش‌آموز و خانواده ها بدانند که در استفاده از فضای مجازی چگونه عمل کنند تا از آسیب‌ها حفظ شود.

جعفری در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از فضای مجازی در میان دانش آموزان در حال پر رنگ تر شدن است افزود: در صدد هستیم نظارت را بر گروه ها و کانال های دانش آموزان اعمال کنیم و همچنین با برگزاری کلاس‌های آموزشی که توسط اداره آموزش‌ و پرورش و با همکاری پلیس فتا ارائه می شود، سیاست‌های خوبی برای فعالیت این‌گونه فضاها به کار بگیریم.

 

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک با اشاره به اظهارات نماینده سپاه مبنی بر شناسایی چند نوجوان هکر گفت: بایستی عواقب هک کردن اطلاعات اشخاص، سایت‌ها و شرکت‌ها را به هکرها اعلام کرد و با برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب در مدارس از ظرفیت این هکرها در زمینه های مختلف و در مسیر درست استفاده کرد.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار