170578
۲۱ مرداد ۱۳۹۷
در طرح اکرام ایتام؛

چتر حمایتی بانوی دامغانی از صد کودک یتیم

بانوی خیر دامغانی پس از آشنایی با طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) تصمیم گرفت تا از صد کودک یتیم دامغانی حمایت مالی کند.

به گزارش کودک پرس ، خیر دامغانی، از گذراندن مقاطع تحصیلی خود در دامغان و مشغول به کار شدن در شاهرود خبرداد و گفت: از طریق یکی از دوستانم با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شدم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت مالی که داشتم، با مراجعه به کمیته امداد حامی دختر یتیمی شدم و ماهانه مبلغی را پرداخت می‌کردم، بعد از مدتی محل کارم از شهرستان شاهرود به استان قم منتقل شد.

خیر دامغانی بابیان اینکه با توجه به مشغله کاری و زیادشدن مسئولیتم از واریز وجه به کمیته امداد برای این دختر یتیم غافل شدم بیان کرد: یکی از مددکاران کمیته امداد شاهرود در خصوص واریز نکردن وجه طرح اکرام با من تماس گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه من آدرس محل کارم را که در قم بود برای مسئولان کمیته امداد شهرستان شاهرود ارسال کردم تا تمامی برگه‌های واریز را برای من ارسال کنند.

حامی نیک‌اندیش با اشاره به اینکه همسرمرا طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا کردم افزود: به‌قدری متعجب شده بود و اشک می‌ریخت که ازآن‌پس مبلغ واریزی به طرح اکرام را سه و چهار برابر کردیم.

حامی دامغانی با اشاره به افزایش آثار معنوی طرح اکرام ایتام برای حمایت از فرزندان معنوی خودش گفت: هراندازه که مبلغ واریزی به طرح اکرام من افزایش می‌یافت به همان اندازه یا بیشتر به حقوق و رتبه شغلی من عنوان‌های متعددی اضافه می‌شد.

 

خیر دامغانی که با آثار معنوی طرح اکرام ایتام را در زندگی خود لمس کرده است گفت: هم‌اکنون حامی صد کودک یتیم هستم و ماهانه بخش زیادی از حقوقم را به فرزندان معنوی خوداختصاص می دهم.

وی که تنها حمایتش را در طرح اکرام ایتام ختم نکرده است افزود: در اولین شب جمعه‌ای که حقوق می‌گیرم من به همراه همسرم برای ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بسته‌های مواد غذایی را آماده می‌کنیم و به و کمیته امداد تحویل می‌دهیم.

 

پدر معنوی که دوستان و آشنایان و حتی و همکاران خودش را با طرح اکرام آشنا کرده است از مسئولان کمیته امداد خواستار شد: بهتر است مسئولان کمیته امداد در طرح‌های مفتاح الجنه «سرکشی از خانواده‌های تحت حمایت و بازگشایی مشکلات» مدیران استانی را با خود همراه کنند بلکه آشنایی افراد با طرح اکرام ایتام و دیگر طرح‌های کمیته امداد منجر به دستگیری هر چه بیشتر نیازمندان شود.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار