164955
۲۰ تیر ۱۳۹۷

جهانبخش دل کودک کوره پزخانه‌ای را همچون دستانش گرم کرد

طی روزهای گذشته متین که از هواداران علیرضا جهانبخش است و در کوره‌ آجرپزی خاورشهر کار می‌کند توانست آرزوی خود را تحقق یافته بیابد و لباس این ستاره تیم ملی را بر تن کند.

به گزارش کودک پرس ، پوشیدن لباس قهرمانان فوتبال آرزوی بسیاری از کودکان است، در این میان کودکان کار نیز مستثنی نیستند و رویاهایی مشابه را در ذهن دارند؛ اگر چه دستان کوچک آنان همانند مردی تنومند کار می‌کند اما دل کوچک آنان از آرزوهای کودکانه‌ای پر است که هرشب به امید تحقق آن شب را روز می‌کنند.

در ایام جهام جهانی فوتبال، فضای مجازی عکسی‌هایی را به دست مخاطبان رساند که گویای حک نام بازیکنان تیم ملی بر روی کاغذ و نصب آن به لباس کودکان بود.

در این میان لباس علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال نیز رویای کودکی کوره پزخانه‌ای بود که به امید بدل شد؛ چرا که این بازیکن با اخلاق کشورمان پس از مشاهده عکس اشاره شده به کمک فالوورهای خود در صفحه شخصی اینستاگرام درصدد پیدا کردن این کودک برآمد تا لباس خود را بر قامت خسته او بپوشاند.

 

بدین ترتیب طی روزهای گذشته متین که از هواداران جهانبخش است و در کوره‌ آجرپزی خاورشهر کار می‌کند توانست آرزوی خود را تحقق یاقته بیابد و لباس این ستاره تیم ملی را بر تن کند.

 

امید بر آنکه  درد هر فردی، درد جامعه باشد و تمامی مسئولان، ستارگان، هنرمندان و نخبگان برای تحقق آرزوهای کودکان این سرزمین گام بردارند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار