164873
۲۰ تیر ۱۳۹۷

برگزاری مسابقه قرآن‌خوانی ویژه کودکان در بشاگرد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد از برگزاری محفل انس با قرآن و مسابقه قرآن‌خوانی ویژه قاریان کودک و نوجوان در مسجد امام خمینی (ره) شهر گوهران خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، خلیل نوری پور در آیین برگزاری مسابقه قرآنی خوانی کودکان و نوجوانان ضمن تاکید بر کشف استعدادهای فرهنگی و هنری به ویژه استعدادهای قرآنی، گفت: این اداره در مرحله اول با کمک و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اقدام به کشف استعدادها خواهد کرد.

وی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی به مناسبت سالروز شهادت صادق آل محمد(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و با حضور قاریان کودک و نوجوان در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشاگرد با اشاره به وجود استعدادهای بالقوه قرآنی در شهرستان بشاگرد، عنوان کرد: این استعدادها همزمان با آغاز به کار اداره فرهنگ و ارشاد و با همکاری سایر ادارات و سازمان‌ها شناسایی و شکوفا می‌شوند.

حجت الاسلام صابر پروین، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد نیز در این آیین مطالبی را در رابطه با قرآن کریم و خصوصیات امام جعفر صادق(علیه‌السلام) بیان کرد.

در پایان این مراسم نفرات اول تا سوم توسط  داوران و کارشناسان معرفی شدند و از همه شرکت کنندگان در مسابقه با اهدا جوایزی تجلیل به عمل آمد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار