162926
۱۰ تیر ۱۳۹۷
بازیکن نوجوان لرستانی:

آرزویم بازی در جام جهانی است/ امیری و بیرانوند به ما انگیزه دادند

حافظی گفت: آرزویم بازی در جام جهانی است، امیری و بیرانوند به ما انگیزه دادند.

به گزارش کودک پرس ، بازیکن نوجوان با آتیه و خوش تکنیک خرم آبادی که از عوامل عمده صعود تیم نوجوانان طلایی پوشان خرم آباد به لیگ برتر فوتبال نوجوان کشور بود از رویای بزگ خود حضور در جام جهانی و حضور در تیم ملی سخن گفت گفتگوی خبرنگار برنابا وی را در زیر بخوانید.

امیر حسین حافظی هستم متولد 30/11/1380 در استان لرستان شهرستان خرم آباد فوتبال خودم را از جنوب شهر محله پشته حسین آباد در زمین خاکی سبزی پرور شروع کردم .

اولین تیمی که در آن افتخار شروع فوتبالم طیب خرم آباد با مربی گری مراد مدهنی ، روح اله بهرام پور و هوشنگ بیرانوند در پست دفاع آخر در لیگ استان وبرای اولین بار فوتبال رسمی رو شروع کردم بعد از تیم طیب به تیم طلایی پوشان خرم آباد قهرمان  نوجونان استان رفتم .

 

ودر حال حاضر با همت بچه ها و کادر فنی مخصوصا چنگیز اسماعیلی از مربی های خوب استان ، امین پارسا و سرپرستی ایرج درویشی و محمد رحمتی به لیگ برتر صعود کردیم که یکی از بزرگ ترین افتخاراتم است.

 

یکی از تلخ ترین لحظه های فوتبالم دادن دو پنالتی در یک بازی و اخراج خودم و باختن تیم بوده و یکی از بهترین و افتخاراتم صعود به لیگ برتر و تاریخ سازی در استان بوده و از پدر و مادرم بابت تمام زحماتی که تا اینجا برایم کشیدن و همچنین از مربی های خوبم مخصوصا  مراد مدهنی که شروع فوتبالم را مدیون وی هستم و چنگیز اسماعیلی که باعث شکوفاهی بنده شده و نقش بسزایی در پیشرفت من در سطح بالاتر شده تقدیر و تشکر میکنم.

 

 

 

منبع:‌ برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار