159334
۲۰ خرداد ۱۳۹۷

مرگ تلخ دانش‌آموز ۱۳ ساله در حیاط مدرسه/ پرونده مدیر و معلم ورزش در دادگاه دزفول+ فیلم و عکس

در حالی که بیش از دو سال از ماجرای مرگ دلخراش علیرضا در دبیرستان سعادت دزفول می‌گذرد، خانواده او خواهان رسیدگی سریع‌تر به پرونده مرگ تنها پسرشان هستند.

به گزارش کودک پرس ، اکنون بیش از دو سال از آن روز می گذرد اما طبق کارشناسان دادگستری که به دستور قاضی پرونده را بررسی کرده اند در این حادثه 50 درصد مقصر ماجرا را دانش آموز جان باخته دانستند. در این نظریه کارشناسی 30 درصد معلم ورزش و 20 درصد مدیر مدرسه مقصر اعلام شده است.
به گزارش پرونده، اولین روز آخرین ماه سال 94 بود که علیرضا به اجبار معلم، علی رغم اینکه بیماری قلبی داشت دور حیاط مدرسه دوید و همین اقدام باعث حمله قلبی به او شد. علیرضا دانش آموز اول دبیرستان پس از چهار روز تحمل کما جان باخت.

پدر داغدیده دراین باره می گوید: حادثه در روز شنبه یکم اسفندماه سال 94 هنگام ورزش اجباری اتفاق افتاد. دبیر ورزش بار اول او را با اشاره دست و در ادامه به سمت او می رود و او را بلند می کند ولی فرزندم مجدد می نشیند که دوباره معلم به سمت او آمده و با اشاره دست هایش او را مجبور به دویدن در دور زمین ورزش (حیاط مدرسه) می کند.

معلم وسط زمین می ایستد و دویدن بچه ها را تماشا می کند و با وجود اطلاع از بیماری پسرم، علیرضا را مجبور به دویدن دور زمین می کند. در فیلم حادثه کاملا مشخص است که فرزندم هیچ رغبتی به ورزش کردن نداشته است و تنها با اجبار و تحکم معلم ورزش علیرغم میل باطنی اش دور زمین میدود و ورزش می کند. بعد از دویدن دور زمین پسرم سمت نیمکت می رود و می نشیند و کمتر از یک دقیقه تمام علایم حیاتی اش را از دست داد و پس از چهار روز تحمل کما جان باخت.

پدر علیرضا در پایان گفت: معلم ورزش در اظهاراتش عنوان کرده است که من علیرضا را مجبور به ورزش نکردم و حتی با نمایش فیلم حادثه در حضور او تصویر خود را در فیلم انکار می کند و می گوید من نیستم. اکنون این خانواده در انتظار تشکیل دادگاه در تیرماه سال جاری هستند.

 

 

منبع: رکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار