159251
۱۹ خرداد ۱۳۹۷

طرح سنجش آمادگی تحصیلی ۹۰ هزار نوآموز در اصفهان آغاز می‌شود

طرح سنجش آمادگی تحصیلی حدود ۹۰ هزار کودک نوآموز از سوم تیرماه در ۶۲ پایگاه در استان اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مژگان رسولیان، کارشناس مسئول واحد تشخیص و پیشگیری اداره با اشاره به طرح سنجش سال تحصیلی جدید اظهار کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود و  پیش دبستانی برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از سوم تیرماه آغاز می شود.

 

وی با بیان اینکه امسال طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود و پیش دبستانی در ۵۶ پایگاه اولیه و شش پایگاه تخصصی در استان اصفهان اجرایی می شود، افزود: در این دوره از طرح سنجش تحصیلی حدود ۹۰ هزار کودک نوآموز مورد سنجش آمادگی تحصیلی، بینایی، شنوایی، بهداشت و اختلالات رفتاری هیجانی قرار می گیرند.

کارشناس مسئول واحد تشخیص و پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: از این تعداد ۳۳ هزار نفر نوآموزانی هستند که در مراکز پیش دبستانی تحت نظارت آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند و مابقی نوآموزان بدو ورود پایه اول متولدان نیمه دوم سال ۱۳۹۰ و نیمه اول ۱۳۹۱ هستند.

 

رسولیان خاطرنشان کرد:  والدین می توانند برای انجام سنجش نوآموزان پایه اول و پیش دبستانی ضمن مراجعه به مدرسه مورد نظر جهت ثبت نام، نوبت گیری پایگاه سنجش را انجام داده  و در تاریخ مقرر با در دست داشتن شناسنامه کودک، شناسنامه والدین و کارت واکسن به پایگاه های سنجش مشخص شده در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار