موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
158473
۱۲ خرداد ۱۳۹۷

کنترل کودکان از طریق «مایکروسافت لانچر» / از رصد داده‌های موقعیت مکانی تا بررسی مسیرهای جستجو

مایکروسافت لانچر،امکاناتی را در اختیار والدین قرار می‌دهد که بتوانند موقعیت مکانی و رفتارهای آنلاین کودک خود را ردیابی کنند.

به گزارش کودک پرس ، این برنامه به والدین اجازه می دهد، بدون پرداخت هیچ وجهی و به شکل کاملا رایگان فرزندان خود را رصد کنند.

مایکروسافت به زودی گزینه های بیشتری برای والدین فراهم می کند تا ببینند کودکانشان کجا هستند و چه نوع محتوایی را در اینترنت دنبال می کنند.

این برنامه در حال حاضر در قالب نسخه آزمایشی قابل دسترسی است و شاید بیش از آن که به علت مکان یابی برای والدین مهم شده، به خاطر نشان دادن مسیرهای جستجو و رفتارهای مجازی کودکان حائز اهمیت شده است.

 

 

اگر والدین حساب های گروه مایکروسافت را بر روی ویندوز 10 و Xbox One نصب کرده باشند، می توانند از طریق لانچر ، استفاده کودکان از این دستگاه ها را نیز نظارت کنند.

کنترلگر های والدین مایکروسافت در مرورگر اج نیز گسترش یافته است، بنابراین قابلیت دو چندانی را در اختیار والدین می گذارد.

افزون بر این، مایکروسافت اعلام کرده است که “MSN Kids” ، یک سایت خبری برای گروه های سنی ابتدایی و متوسطه در نسخه پیش نمایش طراحی کرده که به زودی قابل دسترسی خواهد بود.

در کنار همه این ها مایکروسافت تلاش کرده تا فناوریهای خود را برای معلولان در دسترس قرار دهد، برای مثال همکاری با اپل برای ادغام نمایشگرهای بریل به کامپیوترها و کنسول های بازی.

 

 

 

منبع: انتخاب

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار