موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
154529
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
معاون فرماندار قرچک تأکید کرد؛

لزوم تبیین آزادسازی خرمشهر برای نسل جوان و نوجوان/ سوم خرداد ماندگارترین حماسه‌ دفاع مقدس

معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک گفت: حادثه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر باید به‌خوبی برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان کشور تبیین شود.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا جعفری در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد این شهرستان اظهار کرد: رزمندگان سلحشور با تکیه‌ بر ایمان و اراده راسخ و رهبری‌های حکیمانه امام راحل توانستند خرمشهر را که توسط نیروهای بعثی اشغال‌ شده بود، باز پس گرفته و پیروزی بزرگی را برای ملت ایران رقم بزنند.

وی ادامه داد: از این‌ رو باید حادثه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر به‌ خوبی برای اقشار مختلف مردم به‌ ویژه نسل جوان و نوجوان کشور تبیین شود، چراکه جنگ برای آزادسازی خرمشهر، جنگ برای دین، عقیده و حفاظت از ایران و انقلاب اسلامی بود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک سوم خرداد را یکی از ماندگارترین حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و از مسؤولان حاضر در جلسه خواست نسبت به برگزاری باشکوه برنامه‌های سالروز سوم خرداد اهتمام لازم را داشته و با ادارات متولی امر همکاری لازم را مبذول دارند.

 

وی تأکید کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران پوسترها و طرح برنوشته‌های مربوط به بزرگداشت سوم خرداد را به فرمانداری ارائه دهد و فرمانداری نیز نسبت به توزیع پوسترها میان ادارات اقدام نماید.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک بیان کرد: شهرداری قرچک به مناسبت سوم خرداد نسبت به آذین‌بندی شهر اقدام کند و همچنین ادارات نیز نسبت به آذین‌بندی، نصب برنوشته و پوسترهای بزرگداشت این حماسه اقدام نمایند.

 

جعفری افزود: در این روز عطرافشانی مزار شهدای عملیات بیت‌المقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس و تجلیل از خانواده معزز شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پیگیری و اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های فرهنگی و هنری از قبیل اجرای نمایش خیابانی، برپایی ایستگاه نقاشی، نمایشگاه خوشنویسی و … را هم‌زمان با ایام بزرگداشت سوم خرداد برگزار کند.

 

معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک تصریح کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، دانشگاه‌ها، ادارات آموزش‌وپرورش، تبلیغات اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هماهنگی سپاه 15 خرداد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران از راویان عملیات بیت‌المقدس برای حضور در جمع دانشجویان، دانش آموزان، نمازگزاران و کارگران دعوت کنند.

وی در پایان متذکر شد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه ویزیت رایگان را در روز جمعه مورخ چهارم خرداد در مصلای نماز جمعه برگزار نماید.

 

 

 

منبع:‌ فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار