150013
۲۲ فروردین ۱۳۹۷
حوادث ؛

6 کودک گرمساری مفقود شده برای تکدی گری از منزل فرار کرده بودند

شش کودک گم شده گرمساری در یکی از پارک های تهران شناسایی و به خانواده های شان تحویل شدند.

به گزارش کودک پرس ، این شش کودک که همگی با هم نسبت فامیلی داشتند، 12 فروردین بعد رفتن به پارکی نزدیک منزلشان برای بازی، ناپدید شدند.
سرهنگ حداد، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان از پیدا شدن کودکان گرمساری خبر داد و گفت: با توجه به اطلاع رسانی و پیگیری مستمر ماموران انتظامی استان صبح روز دوشنبه هر شش کودک مفقود شده گرمساری توسط ماموران انتظامی تهران در یکی از پارک‌های این شهر مشاهده و تحویل کلانتری محل و در نهایت تحویل خانواده‌های خود شدند.رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: این کودکان انگیزه خود را برای فرار از منزل تکدی گری در تهران اعلام کرده اند. به گزارش رکنا، این بچه ها همگی دختر عمو و پسر عمو هستند که روز 12 فروردین، با پرداخت 22 هزار و 500 تومان سوار بر خودرو شدند و از گرمسار به تهران سفر کردند. راننده خودرو این کودکان را به میدان آقانور منطقه افسریه رسانده بود و پس از آن دیگر اطلاعی از سرنوشت آن ها نداشت. پیش ازاین عظیم احمدخیر 32 ساله پدر سیده و سمیره درباره چگونگی مفقود شدن این بچه ها گفته بود : سیده هفت ساله و سمیره چهار ساله با هم خواهر هستند. روز 12 فروردین همگی در خانه برادرم مهمان بودیم و دخترانم همراه دختر عمو و پسرعموهای شان برای تفریح به پارک رفتند.

وی افزوده بود : هر چه منتظر بازگشت آن ها به خانه شدیم، خبری نشد تا این که همگی نگران شدیم و به جست وجوی شان پرداختیم اما ردی از آن ها پیدا نکردیم.پدر نگران گفته بود : ماجرا را به پلیس گزارش کردیم و از همان لحظه تحقیقات پلیسی شروع شد تا این که ماموران با اقدامات فنی و پلیسی به سرنخی رسیدند که مشخص شد مرد جوانی آن ها را به تهران منتقل کرده است.این مرد ادامه داده بود : راننده خودرو در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که بچه ها قصد رفتن به تهران را داشتند و با پرداخت 22 هزار و 500 تومان آن ها را به منطقه افسریه رسانده است و همگی در میدان آقا نور از خودرو پیاده شده اند و دیگر اطلاعی از آن ها ندارد. همگی بچه ها با هم دختر عمو و پسر عمو بودند که نمی دانیم به خاطر چه کاری به تهران سفر کردند و هیچ کس از آن ها اطلاعی ندارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار