148423
۰۷ فروردین ۱۳۹۷

طراحی گوشی هوشمند مخصوص کودکان

شرکت اسپانیایی Escudo Web گوشی هوشمندی مخصوص کودکان طراحی کرد که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، امروزه کودکان بر خلاف کودکان نسل قبل علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند دارند چرا که تقریبا عمده سرگرمی و اوقات فراغت آن‌ها با گوشی‌های پدر و مادرانشان پر می‌شود.

با این تفاسیر پس از مدتی کودکان گوشی مخصوص خود را از پدر و مادر خود طلب می‌کنند. اما قائدتا کودکان به دلیل سن پایین خود نمی‌توانند آزادانه از گوشی هوشمند و همه قابلیت‌های آن استفاده کنند.

در همین زمینه اخیرا شرکت اسپانیایی Escudo Web گوشی هوشمندی طراحی کرده است که مخصوص استفاده کودکان است. این گوشی PhoneKid نام دارد و از طریق یک نرم افزار به والدین این امکان را می‌دهد که همه امور فرزند خود را کنترل کنند و دسترسی‌های خاصی برای او قائل شوند.

این گوشی به هیچ وجه نمی‌تواند توسط کودک خاموش شود در نتیجه پدر و مادر می‌توانند محل دقیق کودکشان را از روی نقشه پیدا کنند. همچنین شماره پدر و مادر در بخش تماس‌های اضطراری یعنی SoS ذخیره خواهد شد و کودک می‌تواند در هر زمان و مکان با پدر و مادر خود تماس بگیرد.

همچنین درباره سیستم عامل این گوشی گفته می‌شود که نسخه‌ای خاص و شخصی‌سازی شده از سیستم عامل اندروید است که فعلا در مراحل پایانی به سر می‌برد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار