موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
145551
۱۹ اسفند ۱۳۹۶

آغاز هشتمین دوره طرح «اسوه»/ حضور قرآن‌آموزان در مناطق عملیاتی جنوب

هشتمین دوره طرح اسوه از ۱۷ اسفندماه با حضور ۴۱ قاری جوان و نوجوان در مجتمع امام خمینی(ره) شورای عالی قرآن آغاز شده و تا ۲۵ همین ماه ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ، هشتمین دوره طرح اسوه از ۱۷ اسفندماه آغاز شده تا روز ۲۵ همین ماه در دو بخش مجزا به لحاظ مکانی ادامه خواهد یافت. بخش اول این دوره در تهران و مجتمع امام خمینی(ره) و مناطق عملیاتی جنوب برگزار می‌شود.

بر همین اساس روز نخست این دوره به پذیرش حاضران در دوره که ۴۱ قاری نوجوان هستند اختصاص یافته است و مراسم افتتاحیه آن نیز بعدازظهر امروز برگزار می‌شود.

در بخش اول این دوره که تا روز ۲۱ اسفندماه در تهران ادامه دارد برنامه های آموزشی شامل درس هایی همچون قواعد و ضوابط مکالمه عربی، درک معنای آیات الهی، تجوید و فصاحت و حفظ قرآن کریم تدارک دیده شده است.
بخش دوم نیز که از ۲۱ تا ۲۵ اسفندماه در جریان است و در مناطق علمیاتی برگزار می‌شود، تربیتی بوده و برای آشنایی بیشتر با فضای جبهه و شهادت و ایثار و فداکاری است.

طرح اسوه به همت شورای عالی قرآن و با همکاری بنیاد خاتم الاوصیا(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) برگزار می‌شود. این طرح از سال ۹۳ آغاز شده و هر سال دو دوره آموزش حضوری برای شرکت کنندگان در این طرح اجرا می‌شود.

تاکنون شهرهایی همچون مشهد، قم، اصفهان و همچنین عتبات عالیات میزبان دوره‌های حضوری این طرح بوده‌اند.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار