موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
140907
۲۹ بهمن ۱۳۹۶

چاپ هشتم «آبشار یخ‌زده» در بازار کتاب

چاپ هشتم «آبشار یخ‌زده» ازمجموعه ماجرهای بچه‌های بد شانس اثر«لمونی اسنیکت» با ترجمه «رضا دهقان» با موضوع کودک و نوجوان را نشر «ماهی» چاپ کرده است.

به گزارش کودک پرس ، در پشت جلد این اثر آمده است: «دست عرق کرده کسی که باید با او دست بدهید، ماهی آزار تازه و کیوی پوست کنده، فقط بعضی  از چیزهایی هستند که ارزو کاش لیز نبودند. متاسفانه در این کتاب غمناک، ویولت، کلاوس و سانی بودلر موقع بالا- و البته پایین- رفتن از رشته کوهی مصیبت زده و غیر عادی ، بیش از همهی عمرشان با چیزهای لیز رو به رو می شوند.

 

 چون نمی خواهم بیش از این شما را از این کتاب بیزار کنم، به هیچ وجه به مطالب ناخوشاید آن  اشاره ای نمی کنم، به خصوص آن پیغام رمزی، لوژ چوبی، تله ای گول زننده، هجوم پشه های برفی، نقشه ای جنایتکارانه، گروهی نوجوان منضبط و آماده به خدمت، یه قابلمه پیرکس دردار و شخصی که به طور معجزه آسایی از آتش سوزی نجات پیدا کرده است.

من به ناچار زندگیمرا وقف تحقیق و ثبت قصه دردناک بودلرهای یتیم کرده ام، اما دلیلی ندارد که شما هم زندگیتان را وقف این قبیل کارها بکنید، پس اگر این کتاب یخ زده از دستتان لیز بخورد و توی شومینه نیفتاده بد نیست، آن را توی اولین سطل زباله که در خیابان دیدید بیندازید و یا آن را چال کنید.»

چاپ هشتم «آبشار یخ‌زده» اثر«لمونی اسنیکت» با ترجمه «رضا دهقان» با موضوع کودک ونوجوان را نشر ماهی در 240 صفحه  چاپ کرده است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار