موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
137514
۱۱ بهمن ۱۳۹۶

پیش‌بینی ۶۰۰ ویژه برنامه برای کودکان سیستان و بلوچستان همزمان با دهه فجر

مسئول کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۶۰۰ ویژه برنامه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی هنری استان برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، معصومه هادی اظهار داشت: این ویژه برنامه‌ ها با رویکردی خلاقانه، شادی آفرین و با مشارکت فعال اعضا برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار می شود تا در ذهن آنان ماندگاری بیشتری داشته باشد.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور، برنامه ‌های این کارگروه با نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس سطح شهر زاهدان و دیگر شهرستان‌ ها آغاز خواهد شد.
وی آذین بندی مراکز، افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی مربیان و اعضا در اداره کل و مراکز فرهنگی هنری استان و پخش فیلم در سینما کانون را از دیگر برنامه ‌های اجرایی در طول دهه‌ فجر انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
هادی همچنین از برپایی نشست‌ های تخصصی ویژه دهه فجر در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: بررسی دستاوردهای انقلاب، هدف‌ ها و آرمان ‌های آن در کنار دشمن شناسی و یادآوری حماسه‌ های ملی موضوعاتی است که با حضور همکاران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئول کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: برگزاری رقابت های گوناگون همچون کارت پستال سازی و عکس در مدارس و مراکز کانون و جشنواره‌ بازی‌ های بومی و محلی از دیگر ویژه ‌برنامه ‌های کمیته‌ کودک و نوجوان برای مخاطبان است.

وی اجرای نمایش صحنه ‌ای و سرودهای انقلابی، برگزاری جشن‌ های محوری در سه حوزه‌ سیستان، زاهدان و بلوچستان، برپایی صبح شعر و داستان انقلاب، برنامه قصه شب و لالایی، جشنواره‌ نقاشی و ایستگاه طراحی چهره به مناسبت پیروزی انقلاب را از دیگر برنامه های این ایام در استان برشمرد.

به گزارش ایرنا هم اینک 26 مرکز ثابت و سه مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیستان و بلوچستان فعالیت‌ های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را به افزون بر 30 هزار عضو این نهاد ارائه می دهند.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار