137290
۱۰ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه آثار دست ساز اعضای کانون در ارومیه همزمان با گرامیداشت دهه فجر

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه آثار دست ساز اعضای کانون در ارومیه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، جواد زاهدی در نشست خبری که سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه آثار دست‌ساز اعضای کانون در ارومیه همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود به طوری که آثار 493 عضو کانون در آن به معرض نمایش گذاشته می‌شود؛ 338 کاردستی و 87 اثر صنایع دستی در این نمایشگاه در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه آثار مورد اشاره در نمایشگاه برای فروش گذاشته خواهد شد، ادامه داد: سود حاصل از این آثار به نفع کودکان بیمار زیر پوشش موسسه خیریه کودکان و نوجوانان بیمار جمع‌آوری خواهد شد.

این مسئول برگزاری همایش «کبوتر کوچک» برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: به بهانه‌های مختلف باید برای ایجاد شناخت نسبت به شهدا در بین نسل جوان گام برداشته شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزاری نمایشگاه بازی‌های بومی و محلی از 12بهمن تا 21 بهمن ماه را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این رویداد با هدف ایجاد شور و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان این جشنواره برگزار خواهد شد به طوری که شرکت‌کننده‌ها در 74 بازی محلی و چهار بازی فکری شرکت خواهند کرد.

 

زاهدی در بخش پایانی سخنان خود گفت: اجرای نمایش عروسکی، ایستگاه نقاشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی سالن‌های نواختن زنگ انقلاب، برگزاری نمایشگاه آثار اعضای کانون، کوهپیمایی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی، نوشتن نامه‌ای به شهید و … سایر برنامه‌هایی است که برای ایام مبارک دهه فجر در نظر گرفته شده است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار