136284
۰۴ بهمن ۱۳۹۶
دبیر هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی خبر داد؛

اعزام کونگ‌فوکاران خراسان شمالی به مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی از اعزام یک تیم ۱۰ نفره شامل ۵ نونهال و ۵ نوجوان کونگفوکار استان به مسابقات نیمه آزاد قهرمانی کشور آقایان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، امین پاک‌نهاد گفت: مسابقات  نیمه آزاد قهرمانی کشور آقایان رده سنی نونهالان و نوجوانان فردا 4 بهمن‌ماه به میزبانی استان البرز (کرج) با حضور 31 تیم و حدود 310 کونگفوکار آغاز می‌شود و تا جمعه 6 بهمن‌ماه ادامه دارد.

دبیر هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی در ادامه افزود: مسابقات در 5 وزن نونهالان و 5 وزن نوجوانان  در قالب یک تیم برگزار خواهد شد و نفرات اول و دوم هر وزن با نظر ناظر فنی به اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی، دعوت می‌شوند.

پاک‌نهاد بابیان اینکه خراسان شمالی نیز با 10 کونگفوکار در این رقابت‌ها حاضر می‌شود، از آقایان سعید صابری در وزن منفی 20 کیلوگرم، مهدی اسدزاده وزن منفی 24، امیرمحمد احمدی وزن منفی 30 کیلوگرم، علیرضا اله مانی وزن منفی 37، محمدحسن زارعی در وزن منفی 45 کیلوگرم به عنوان 5 نونهال استان که عازم این رقابت‌ها می‌شوند، نام برد.

 

وی همچنین آقایان احمدرضا هوشمند در وزن منفی 35 کیلوگرم، محمد خرمی وزن منفی 41، علی یوسفی وزن منفی 47، مهدی الهی وزن منفی 55 و سعید آریان در وزن منفی 63 کیلوگرم را به‌عنوان 5 نوجوان برگزیده استان جهت اعزام به این مسابقات معرفی کرد.

پاک‌نهاد با اشاره به مسابقات انتخابی که در 29 دی‌ماه در سطح استان برگزار شد، بیان کرد: نفرات برگزیده برای حضور در رقابت‌های کشوری با توجه به این رقابت‌های انتخابی دست‌چین شده‌اند.

 

وی ادامه داد: این مسابقات انتخابی با حضور 36 نوجوان و 37 نونهال از سطح استان در 5 وزن برگزار شد و نفرات و اول و دوم هر وزن انتخاب و به اردوی استانی دعوت شدند و مجدد بین 20 نفر دعوت‌شده، 10 نفر برای اعزام به مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پاک‌نهاد، ابراهیم عصمتی را به‌عنوان مربی تیم و علی ابراهیم‌زاده را به‌عنوان سرپرست اعزامی همراه تیم استان، معرفی کرد.

وی در پایان گفت: تاکنون یک نفر در بخش بانوان در رده بزرگ‌سالان و همچنین دو آقا در رده سنی جوانان از استان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی داشته‌ایم و امید است با درخشش نونهالان و نوجوانان در مسابقات پیش رو، در این رده‌ها نیز نماینده از استان در تیم ملی داشته باشیم.

 

لازم به ذکر است تیم استان عازم این مسابقات می شوند.

گفتنی است شرکت مسافربری تاتاری حمایت مالی تیم اعزامی را برعهده گرفته است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار