13136
۰۷ آذر ۱۳۹۵

برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی در همدان

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر ۲۱ تا ۲۷ آذر در همدان خبر داد.

به گزارش کودک پرس , علی مرادی نور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 21 تا 27 آذر ماه به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های تئاتر از 12 کشور جهان برای شرکت در این دوره از جشنواره حضور پیدا می‌کنند، گفت: این جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار شده و از کشورهای مختلف در آن حضور دارند.

مرادی نور با اعلام اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برای برگزاری این دوره از جشنواره یک میلیارد و 300 میلیون تومان برآورد هزینه داشته است، عنوان کرد: انتظار می‌رود استانداری همدان این مبلغ را تخصیص دهد تا بتوان به خوبی این دوره از جشنواره را برگزار کرد.

معاون استاندار همدان نیز در این جلسه گفت: ساختمان بنیاد نخبگان استان همدان به صورت اجاره بوده و این بنیاد باید ماهانه مبلغ 10 میلیون تومان بابت این مکان به مالک اجاره پرداخت کند.

رضا قیاسی با اشاره به اینکه تاکنون 150 میلیون تومان اجاره توسط این بنیاد پرداخت شده است، اظهار داشت: در حال حاضر بنیاد نخبگان استان همدان 300 میلیون تومان بابت اجاره بدهکار بوده ولی توان پرداخت آن را ندارد.

وی با بیان اینکه مالک، حکم تخلیه ساختمان را گرفته ولی با مماشات هنوز آن را اجرایی نکرده است، گفت: انتظار می‌رود بخشی از بدهی این مالک پرداخت شده و مابقی به سال بعد منتقل شود تا بتوان از تخلیه بنیاد نخبگان جلوگیری کرد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان با اشاره به اینکه ساختمان بنیاد نخبگان استان همدان در بخشی از دانشگاه بوعلی سینا در دست ساخت است، گفت: همدان از معدود استان‌های دارای بنیاد نخبگان است که باید آن را به درستی حفظ کرد.

حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز در این جلسه از پرداخت 191 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سوی بانک‌های استان همدان به واحدهای تولیدی و متقاضیان خبر داد.

منبع:خبرگزاری تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار