130906
۰۹ دی ۱۳۹۶

جشنواره نقاشی “آب و زندگی” در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیر دفتر مشارکت همگانی آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره نقاشی “آب و زندگی” در دو بخش کودک و نوجوان برگزار و ۴۰۰ اثر از نقاط مختلف استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

به گزارش کودک پرس ، نگهدار معادی جو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره نقاشی “آب و زندگی” از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طراحی و در همین راستا  نیز  شرکت آب و فاضلاب استان نیز با فراخوانی در همین زمینه و با هماهنگی با آموزش و پرورش استان نسبت به برگزاری و جمع آوری آثار اقدام کرد.

مدیر دفتر مشارکت همگانی آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره در دو بخش کودک و نوجوان برگزار و 400 اثر از نقاط مختلف استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی توسط 5 داور بررسی شد، افزود: از بین آثار ارسالی 10 اثر برتر توسط دواران انتخاب و معرفی می‌شود.

معادیجو گفت: به زودی در مرکز استان از صاحبان آثار برتر تجلیل می شود و این آثار برای شرکت در بخش کشوری جشنواره  به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال می‌شوند.

وی افزود: برندگان بخش استانی پارسا نوروزی اصل، پویا زلفی، سیدعلی حسن‌پور، آیلار بلوطی جهان آباد، ملیکا بهزادیان‌نیا، سارا گلشادی، زینب امینی، لیلا رضوانی‌نیا، ستایش کشاورز و آناهیتا کرمی کالوس هستند.

مدیر دفتر مشارکت همگانی آب و فاضلاب استان گفت: برندگان بخش استانی در هفته آینده توسط مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای استان تجلیل می‌شوند.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار