126809
۲۵ آذر ۱۳۹۶

کسب دیپلم افتخار توسط هنرمندان کرمانشاهی در جشنواره ملی تئاتر

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه از کسب تندیس یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و دیپلم افتخار هنرمندان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، درند رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه گفت: مقام اول بازیگری زن به بهاره سعیدی پناه رسید و عنوان دوم کارگردانی به مرتضی اسدی مرام اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در اجرای این نمایش ها عنوان تقدیر طراحی فضا به بهاره سعیدی پناه و عنوان تقدیر طرح وایده به مرتضی اسدی مرام رسید.

درند افزود: هیئت داوران دو نمایش کبوتر زرد از کرمانشاه و نمایش پژوهش از میناب را به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به عنوان برگزیده جهت حمایت اجرای عموم و راه یابی به جشنواره های دیگر اعلام نمودند.

وی گفت: همچنین رسول احمدی مقام سوم بازیگری مرد را برای بازی در نمایش خوشبختی اینجاست از کرمانشاه کسب کرد.

 

 

درند گفت: یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی که از ۱۹ آذرماه کار خود را با حضور ۱۲ گروه نمایشی در سه بخش صحنه ای، عروسکی و خیابانی به میزبانی استان هرمزگان آغاز کرده بود، شامگاه چهارشنبه با معرفی برگزیدگان در بندرعباس پایان یافت.

گفتنی است: در یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، نمایش هایی از استان های تهران، خراسان رضوی، همدان وکرمانشاه در بخش صحنه ای و عروسکی به میزبانی بندرعباس و بخش خیابانی به میزبانی میناب به روی صحنه رفت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار