موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
12353
۲۵ آبان ۱۳۹۵

ادلب ، کودکان قربانیان آدم ربایی

عملیات آدم ربایی در ادلب برای سرقت اعضای بدن آنها، در کمال خونسردی از سوی گروههای مسلح مخالف دولت سوریه صورت می گیرد .
به گزارش کودک پرستروریست سعودی در حومه ادلب نجات پیدا کرده بودند امروز با خطر سرقت اعضای بدن خود بدست گروههایی روبرو هستند که با آزادی تمام از گذرگاههای جیش الفتح رفت و آمدند و در روز روشن اقدام به آدم ربایی می کنند.
با ربوده شدن چند کودک و جوان در روز روشن بدست افراد ناشناخته ای که با خودروهای ون تردد می کردند، ترس و وحشت بر مناطق بسیاری از حومه ادلب سایه انداخته است.
ظرف دو هفته، شمار افراد ربوده شده در حدود ده منطقه از شهر و حومه حلب، به 15 نفر رسیده است و اکثر آنها کودکان بوده اند.
کودک ربایی
یک منبع در منطقه سرمدا در مرز شمالی ادلب با تشریح نمونه ای عینی از کودک ربایی در نزدیک شهرک الدانا گفت: سرنوشت آدم ربایان نامعلوم است، گفته می شود آنها از زندان جبهه فتح الشام،  خارج شده اند و درست همان روزی که یک جوان سی ساله ربوده شد خودروی آنها در شهرک الدانا دیده شده است.
منابع محلی در برخی مناطق حومه ادلب گفتند: مناطق بسیاری شاهد کودک ربایی در روز روشن بوده اند، و گروههای مسلح در گذرگاهها نیز هیچ عکس العملی به این اقدام آنها نشان نداده اند. به گفته این منابع عملیات کودک ربایی در شهرکهای کفرومه، جدار بکفلون، اطمه، جسر الشغور و الفقیع انجام است، در عین حال در شهرک کفر بطیخ و شهر ادلب نیز در پی شنیده شدن فریاد کمک خواهی کودکانی که آدم ربایان تلاش می کردند آنها را سوار بر خودروهایشان کنند، دو عملیات آدم ربایی ناکام ماند.
افزایش آدم ربایی
افزایش موارد آدم ربایی سبب ترس و وحشت اهالی شهر و حومه آن شده است. کودکان دیگر در خیابان ها بازی نمی کنند و بسیاری از خانواده هایی که نگران کودکان خود هستند به شهر حماه گریخته اند. یکی از اهالی کفر بطیخ در این باره می گوید: پس از انتشار خبر آدم ربایی های نافرجام، بسیاری از خانواده ها به کودکانشان اجازه خروج از خانه نمی دهند. وی از وجود مقادیر زیادی سلاح در دست اهالی شهر خبر داد که می کوشند از منازل خود در برابر حملات احتمالی آدم ربایانی که با آزادی کامل تردد می کنند محافظت کنند.
فعالان در پایگاههای اجتماعی با انتشار دهها پیام هشدار آمیز در شبکه های اجتماعی، درباره گروههای آدم ربایی و تجارت اعضاء، به خانواده ها در حومه حلب هشدار داده و از آنها خواسته اند به کودکان اجازه ندهند به تنهایی تردد کنند.
دو سال قبل رسانه های ترکیه از پدیده تردد آمبولانسها در مرز سوریه و ترکیه خبر دادند که به بهانه کمک رسانی به مجروحان در بیمارستانهای سیار در مرزها اقدام به سرقت اعضای آنها می کردند.
این پدیده همچنان در مرزها رواج بسیاری دارد و ماجرای قربانیان در مناطق نزدیک به مرزهای ترکیه همچنان بر سر زبانهاست.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار