122171
۰۵ آذر ۱۳۹۶

۹ مدال رنگارنگ دستاورد کاروان ایران در تور جهانی تنیس روی میز پرتغال

تور تنیس روی میز جهانی رده‌های سنی اپن پرتغال دیشب (شنبه شب ) در حالی پیگیری شد که جمع مدال‌های تنیس بازان کشورمان با یک طلای انفرادی پسران نونهال و یک نقره و یک برنز دختران نوجوان به ۹ مدال رسید.

به گزارش کودک پرس ، در ادامه رقابت های اپن جهانی رده های سنی در کشور پرتغال ، محمد امین صمدی نونهال 11 ساله ایرانی مدال طلای نونهالان هوپس را با شایستگی برای کشورمان به ارمغان آورد.
این نونهال ایرانی که پیش از این از سد تمام رقبای اروپایی خود با پیروزی عبور کرده بود ، این بار و در فینال مقابل تنیس بازی از سنگاپور موفق شد طی چهار گیم رقابت فشرده و نزدیک ، مدال طلا را از آن خود کند.
صمدی پیش از این مدال نقره هوپس آسیا را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

در ادامه این رقابت ها در بخش تیمی دختران نوجوان ، تیم ایران که با ترکیب پریناز حاجیلو و شیما صفایی در این رقابت ها حاضر شده بود در فینال به مصاف تیم رومانی رفت و با شکست سه بر یک از کسب مدال طلای این رقابت ها باز ماند و این دو تنیس باز مدال نقره این رقابت ها را به گردن آویختند.
در ادامه مسابقات جهانی رده های سنی در پرتغال، در بخش رده بندی رقابت های انفرادی دختران نوجوان، پریناز حاجیلو نماینده کشورمان با شکست 3بر صفر مقابل رقیب رومانیایی به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد .این ورزشکار دو هفته قبل موفق شده بود مدال برنز اپن جهانی اسلواکی را نیز برای کشورمان کسب کند.

 

در رقابت های پرتغال نمایندگان کشورمان دو بار بر سکوی قهرمانی ؛ 5 بار بر سکوی دومی و 2 بار بر سکوی سومی مسابقات قرار گرفتند که در مجموع 9 مدال برای کشورمان به ارمغان آوردند .
نونهالان : انفرادی هوپس : طلا (محمد امین صمدی)

 

نوجوانان :
تیمی نوجوانان دختر : نقره (پریناز حاجیلو و شیما صفایی)
انفرادی نوجوانان دختر : برنز (پریناز حاجیلو)
دونفره نوجوانان دختر : نقره (پریناز حاجیلو و شیما صفایی)

 

جوانان :
تیمی جوانان دختر : نقره (فاطمه جمالی فر ، مهشید اشتری ، ورزشکار ازبک)
دونفره‌ جوانان دختر : طلا (فاطمه جمالی فر و مهشید اشتری)
تیمی جوانان پسر : نقره‌ (امین احمدیان ، امیر رضا عباسی و حمید شمس)
دونفره جوانان پسر : نقره (امین احمدیان و امیرصا عباسی ) ، برنز (حمید شمس و سید محمد موسوی طاهر)

تیم اعزامی ایران با 9 بازیکن رده های سنی نونهالان ،نوجوانان و جوانان دختر و پسر در این رقابت ها شرکت کرده است پرینازحاجیلو، شیما صفایی، مهشید اشتری ، فاطمه جمالی فر ، محمد موسوی و محمدامین صمدی ، امین احمدیان، حمید شمس و امیررضا عباسی با هدایت میعاد مکیف و آزاده سرافراز در این رقابت ها شرکت کرده اند.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار