121958
۰۴ آذر ۱۳۹۶

تخصیص ۳۰۰۰ ساعت برای حفظ قرآن/ خردسال‌ترین حافظ قرآن استان گلستان +عکس

سجاد احمدی نوجوان ۱۱ ساله گرگانی در مراسمی به عنوان خردسال‌ترین حافظ قرآن کریم در استان گلستان معرفی شد.

به گزارش کودک پرس ، آیین معرفی خردسال‌ترین حافظ قرآن کریم در استان گلستان با حضور حجت الاسلام دارابی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان، حسین واعظ مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات استان و جمعی از حافظان و قاریان قرآن کریم و خانواده ها در دارالتحفیظ امام جواد(علیه‌السلام) در گرگان برگزارشد.
جواد شاهینی قاری و حافظ کل قرآن و مسئول دارالتحفیظ امام جواد(علیه‌السلام) گرگان درباره این آیین بزرگداشت گفت: امروز آیین معرفی یکی از خردسال ترین حافظان قرآن کریم استان گلستان برگزارشد.

وی افزود: سجاد احمدی در سن ۱۱ سالگی حافظ کل قرآن شد و مسیر آموزشی خود را از ۷ سالگی آغاز کرده است و توانست بعد از گذراندن روخوانی، روان خوانی، فصیح خوانی و تجوید وارد حفظ تخصصی شود و در طی ۳ و نیم سال حافظ کل قرآن شود.

 

شاهینی همچنین با بیان اینکه سجاد بیش از سه هزار ساعت وقت مفید برای حفظ قرآن گذاشته است، افزود: این نوجوان بعنوان نمونه و الگویی برای همسن و سالان خود شده است.

 

وی تصریح کرد: حفظ سن و سال و مکان و زمان نمی‌شناسد، فرهنگ حفظ قرآن در جامعه باید نهادینه شود.
همچنین در بخشی از این مراسم، این نوجوان مورد آزمون اساتید و کارشناسان قرآنی قرار گرفت و در پایان مراسم با اهدای هدایایی از این حافظ نوجوان قرآن کریم تحلیل شد.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار