11989
۲۴ آبان ۱۳۹۵

۵۰ میلیارد تومان برای کاهش فقر غذایی کودکان در مناطق محروم اختصاص داده شد

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار به منظور ارائه یک وعده غذای گرم به کودکان روستاهای محروم کشور خبرداد.

به گزارش کودک پرس پرس  : حبیب الله مسعودی فرید گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با استان های کشور، 50 میلیارد تومان اعتبار جهت تامین یک وعده غذای گرم برای کودکان حاضر در روستا مهدهای استان های محروم اختصاص داده شد.

وی افزود: این مبلغ به صورت ماهیانه به استان ها پرداخت خواهد شد ضمن اینکه 7 استان ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان طبق دستورالعمل سازمان بهزیستی در طرح یک وعده غذای گرم، تحت پوشش صد در صدی طرح یک وعده غذای گرم قرار دارند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اهداف سازمان بهزیستی کشور به منظور اجرای طرح یک وعده غذای گرم خاطرنشان کرد: طرح یک وعده غذای گرم با هدف تامین امنیت غذایی کودکان در دستور کار قرار گرفت و تمام تلاش ما این است که با ارائه یک وعده غذای گرم به کودکان مناطق محروم تا حدودی از مشکلات تغذیه ای آنها بکاهیم.

مسعودی فرید با ارائه آماری از تعداد کودکان حاضر در روستا مهدها که مشمول طرح یک وعده غذای گرم می شوند اظهارکرد: 200 هزار کودک در این طرح حضور داشته و از محل 50 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته، هر روز یک وعده غذای گرم در وعده ناهار برای آنها تهیه می شود.

وی از استمرار طرح ارائه یک وعده غذای گرم به کودکان روستاهای محروم خبرداد و تصریح کرد: این آمادگی را داریم که این طرح را در سال آینده نیز اجرایی کنیم و این طرح را در تمام مناطق محروم کشور و روستاها به اجرا در آوریم.

منبع: خبرگزاری میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار