موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11776
۲۳ آبان ۱۳۹۵

طرح کتاب‌یاران کانون در مدارس آبادان آغاز شد

طرح کتاب‌یاران کانون در مدارس آبادان آغاز شد.

به گزارش کودک پرسقشقایی مسؤول کانون فکری و پرورشی شماره یک آبادان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار یک کتاب، یک کودک، یک مربی، طرح کتاب یاران کانون را در مدارس شهرستان آبادان آغاز کرد.

دریازیرک قشقایی با اشاره به آغاز طرح کتاب یاران کانون در مدارس این شهرستان افزود: طرح کتاب‌یاران کانون با همکاری آموزش و پرورش هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در مدرسه پسرانه شاهد دوم مهر آبادان شروع به کار کرد.

وی گفت: در طرح کتاب یاران کانون از هر کلاس دو نفر عضو فعال و پرتلاش انتخاب شده و بعد از شرکت در کلاس توجیهی که توسط مربی کانون برگزار خواهد شد، به هر نفر یک کارت کتاب‌یار و 5 عدد کتاب داده می‌شود.

مسؤول کانون شماره یک آبادان با اشاره به این‌که اعضا با مطالعه هر پنج کتاب شروع به امانت آن‌ها به بقیه دانش آموزان می‌کنند، افزود: در دوره‌ اول این طرح اعضا بر سر کلاس‌ها حاضر می‌شوند و به معرفی کتاب‌ها می‌پردازند و بعد کتاب‌ها را به دانش آموزان علاقه‌مند به مدت یک هفته امانت می‌دهند و به همین منوال کتاب‌ها در بین دانش آموزان برای مطالعه دست به‌دست می‌شود.

وی با بیان این‌که برای دانش آموزان شرکت‌ کننده در این طرح از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارت کتاب‌یار صادر خواهد شد تأکید کرد: این طرح در صورت استقبال دانش آموزان آبادانی تا پایان سال 1395 در دیگر مدارس شهرستان آبادان توسعه خواهد یافت.

منبع:خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار