موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
213968
۰۱ اسفند ۱۳۹۸

اهمیت ناشران دیجیتال حوزه کودک و نوجوان

رئیس مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان گفت: با توجه به اینکه ۱۵ درصد جمعیت کشور زیر ۱۵ سال هستند برنامه‌ریزی ویژه در حوزه ناشران دیجیتال برای این رده سنی اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش کودک پرس ، مسعود نظری منش نایب رئیس مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان گفت: ۱۵ درصد جمعیت کشور زیر ۱۵ سال هستند در جامعه هدف ۲۵ هزار نفره کودکان و نوجوانان،  ناشران دیجیتال حوزه کودک اهمیت بسیاری دارند.

او  اظهار کرد: سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با هشت هزار ۴۰۰ دانش آموز شروع شده و امسال یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر به کلاس اول رفتند.فعالان حوزه کودک با جامعه هدف ۲۵ هزار نفره رو به رو هستیم که باید به آن‌ها خدمات ارائه دهند.

نایب رئیس مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان ادامه داد: از سال گذشته با همفکری اکوسیستم و همکاران رسانه دیجیتال ۱۰ شرکت میاندار شده و ظرف یکسال اهداف عمده‌ای را برای مجمع تعیین کردند.

نظری منش با اشاره به اهمیت وجود ناشران در بازار هدف اظهار کرد: پیام رسان‌ها سهم بازاری بالغ بر ۴۰ درصد دارد و به گزارش کافه بازار بیش از ۴۵ میلیون نفر اپلیکیشن‌های حاوی بازی و گیم را نصب کرده اند.

او افزود: با همکاری فعالان اکوسیستم خط مشی‌هایی را تولید کردیم تا بتوانیم به بازار‌های فارسی زبان بفرستیم. امید واریم بتوانیم در زمینه ساماندهی و نظارت داشته باشیم و نقش محوری در ایفا کردن مسئولیت اجتماعی داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار