موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
213890
۳۰ بهمن ۱۳۹۸

از کار با گروه سنی کودک و نوجوان لذت می‌برم

کارگردان سریال «از سرنوشت» گفت: سریال «از سرنوشت» در سه فصل مجزا فیلمبرداری شده، فصل اول به دوران کودکی دو پسربچه پرداخته، فصل دوم در مورد مشکلات پیش روی آنان اشاره می‌کند و در فصل سوم نحوه برخورد با مشکلات را توسط جوانان مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا خردمندان کارگردان سریال «از سرنوشت» پیرامون کارگردانی فصل اول سریال «از سرنوشت» گفت: کارگردانی فصل اول این سریال که به کودکی دو کاراکتر اصلی داستان پرداخته است برعهده من بود که به پایان رسید.

 وی به سابقه فعالیتش با کودکان اشاره و بیان کرد: من در گذشته نیز با بچه‌ها کار کرده بودم، از این رو کار کردن با این گروه سنی را تجربه‌ای جذاب و خاص می‌دانم، در سریال «از سر نوشت» نیز زمان طولانی را با بچه‌ها کار کردم و از این نظر تجربه‌های متفاوتی را به دست آوردم، امیدوارم در نتیجه کار خوبی را تولید کرده و به مخاطبان ارائه کرده باشیم.

خردمند به سختی‌های تولید سریال تلویزیونی اشاره و تاکید کرد: تولید سریال تلویزیونی در شرایط فعلی با وجود فشار‌های اقتصادی، کاری بسیار سخت و دشوار بشمار می‌رود، ولی با این همه تولید سریال «از سرنوشت» تجربه‌ای ارزشمند برای من است.

وی پیرامون پرداختن به زندگی دو کودک پرورشگاهی در سریال «از سرنوشت» که زندگی آنها تا دوره نوجوانی به تصویر کشیده می‌شود، بیان کرد: زندگی دو کودک پرورشگاهی از دوران کودکی تا نوجوانی و فراز و نشیب‌های پیش روی آنان موضوعی است که در سریال «از سرنوشت» به تصویر کشیده شده، نگارش فیلمنامه این اثر توسط جمعی از نویسندگان روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی تهیه تهیه شد و این مجموعه برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده است.

این کارگردان تلویزیون پیرامون میزان باقی مانده از ساخت سریال «از سرنوشت» اظهار کرد: سریال «از سرنوشت» در سه فصل مجزا فیلمبرداری شده، فصل اول که به دوران کودکی دو کودک پرداخته است، فصل دوم به مشکلاتی که پیش روی آنان قرار دارد اشاره می‌کند، مشکلاتی که بسیاری از نوجوان برای پیش گرفتن مسیر و هدف درست در زندگی خود با آن روبرو هستند و در فصل سوم که همچنان مشغول فیلمبرداری آن هستیم، نحوه برخورد با مشکلات را توسط جوانان مورد بررسی قرار می‌دهد.

خردمند درباره پیش‌بینی خود از استقبال مخاطبان پیرامون سریال «از سرنوشت» خاطرنشان کرد: من معتقدم مخاطبان امروز افرادی باهوش هستند، اما برای سنجیدن موفقیت سریال «از سرنوشت» باید صبر کرد و بازخورد خانواده‌ها و مردم را پس از پخش آن مورد ارزیابی قرار داد. امیدوارم سریال بتواند ارتباط خوبی را با مخاطب برقرار کند.

منبع: میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار