موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
213159
۱۴ بهمن ۱۳۹۸

نخستین مهرواره‌ «شعر مقاومت» ویژه کودک و نوجوان در البرز برگزار می‌شود

نخستین مهرواره‌ «شعر مقاومت» ویژه کودک و نوجوان پیرامون موضوعات دهه فجر، دفاع مقدس و شهادت در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، قاسم سلیمانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از برگزاری نخستین مهرواره‌ی استانی شعرخوانی«شعر مقاومت» ویژه کودکان و نوجوانان در این استان خبر داد وگفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت گرامی داشت این ایام الله و هم‌چنین پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و توجه به ظرفیت‌های  موجود در فضای مجازی، اولین مهرواره‌ی شعرخوانی«شعر مقاومت» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان استان را برگزار می‌کند.

سلیمانی هم‌چنین موضوع  این فراخوان را قرائت اشعاری پیرامون دهه فجر، دفاع مقدس، دفاع از آزادگی و وارستگی و اشعاری پیرامون شهید و شهادت به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران گرانقدرشان مطرح کرد.

وی ادامه داد:  تمامی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال استان البرز می‌توانند اشعار انتخابی خود را با موضوعات اعلام شده  ضبط کرده و تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸،  همراه با مشخصات کامل خود و متن شعر، ارسال کنند.

گفتنی است شرکت کنندگان نمی‌توانند در ضبط آثار از جلوه‌های صوتی  و زیر صدا بهره ببرند و هر شرکت‌کننده حداکثر می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند.

نشانی ارسال آثار در فضای مجازی

 

kanoonparvaresh_alborz@

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار