موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
212328
۲۸ دی ۱۳۹۸

سومین نشست چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان اول بهمن‌ برگزار می‌شود

سومین نشست «بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» سه‌شنبه اول بهمن در انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، علی کاشفی، دبیر علمی این نشست با اشاره به برگزاری سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان گفت: این نشست با حضور جمعی از ناشران، نویسندگان و مترجمان حوزه کودک به همت انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع این نشست ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان و ابعاد ترجمه کتاب کودک و نوجوان است.

کاشفی با بیان اینکه همانند دو نشست پیشین دو پنل تخصصی با حضور کارشناسان ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود، توضیح داد: تلاش داریم با برگزاری این نشست‌ها علاوه بر گردهمایی و کنار هم قرار گرفتن فعالان حوزه ادبیات کودک، به چالش‌ها و مشکلات موجود در این حوزه به شکل خاص و موردی بپردازیم.

وی یادآور شد: این نشست‌ها تاکنون با حضور مدیران و مسئولان فرهنگی کشور و ناشران و نویسندگان همراه بوده و استقبال خوبی از آن‌ها شده و قرار است در مرحله اول در قالب ۱۰ نشست تخصصی ادامه داشته باشد.

سومین نشست بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان سه‌شنبه اول بهمن از ساعت ۹ تا ۱۲ در انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار