موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
212127
۲۳ دی ۱۳۹۸

مقابله مایکروسافت با کودک‌آزاری آنلاین

شرکت مایکروسافت با همکاری چند شرکت دیگر تکنیک جدیدی را برای شناسایی و ریپورت شکارچیانی که در فضای آنلاین سعی در اغوای کودکان دارند، ابداع کرده است.

به گزارش کودک پرس ، به نقل از پایگاه اینترنتی «انگجت»، این فناوری که پروژه آرتمیس (Project Artemis) نام دارد، به صورت رایگان در اختیار شرکت‌های خدمات آنلاینی قرار خواهد گرفت که امکان چت را برای کاربران فراهم می‌کنند.

آرتمیس با مرور مکالمات متن محور ارزیابی می‌کند که آیا می‌توان آنها را نمونه‌ای از کودک‌آزاری تلقی کرد یا نه. شرکت‌ها در ادامه با استفاده از رتبه‌بندی‌های صورت گرفته توسط این فناوری، برخی از مکالمات را برای بررسی توسط ناظران انسانی پرچم‌گذاری می‌کنند.

این پروژه در نوامبر سال ۲۰۱۸ آغاز شد و از آن زمان تاکنون شرکت‌های مایکروسافت (Microsoft)، میت گروپ (Meet Group)، روبلاکس (Roblox)، کیک (Kik) ، تورن (Thorn) در کنار طرف‌های دیگر در ساخت این ابزار همکاری کرده‌اند.

 

مایکروسافت تنها غول فناوری نیست که علیه سوءاستفاده از کودکان و کودک‌آزاری مبارزه می‌کند. یوتیوب سال گذشته در پی گزارش‌هایی در خصوص کودک‌آزاری گسترده در این پلتفرم فعالیت صدها کانال را متوقف و گزینه ثبت نظر بر روی ده‌ها میلیون ویدئو را غیرفعال کرد. فیس‌بوک نیز مدعی است که از یادگیری ماشینی برای مبارزه با سوءاستفاده از کودکان استفاده می‌کند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار