موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
211446
۰۸ دی ۱۳۹۸

۱۶۸ نویسنده بزرگسال و نوجوان در جشنواره «داستان شیراز» شرکت کردند

دبیر جشنواره استانی داستان شیراز گفت: ۱۱۸ داستان کوتاه، ۱۴ نمایشنامه و ۱۱ فیلمنامه از ۱۴۳ داستان‌نویس بزرگسال ساکن استان فارس و ۲۵ داستان کوتاه از ۲۵ داستان‌نویس نوجوان ساکن استان فارس وارد مرحله اول داوری شد.

به گزارش کودک پرس ، مجید خادم با اشاره به برگزاری دومین جشنواره استانی داستان شیراز اظهار داشت: این جشنواره در 3 قالب  داستان کوتاه، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان آذرماه بود.

وی با اشاره به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو رده سنی نویسندگان 7 تا 16 ساله و نویسندگان 17 سال به بالا داوری می‌شوند و برندگان و جوایز در هر رده مجزا هستند در ضمن محدودیت حجم برای آثار ارسالی وجود نداشته است.

خادم تصریح کرد: 118 داستان کوتاه، 14 نمایشنامه و 11 فیلمنامه از 143 داستان‌نویس بزرگسال ساکن استان فارس و 25 داستان کوتاه از 25 داستان‌نویس نوجوان ساکن استان فارس توسط دبیرخانه جشنواره ثبت و وارد مرحله اول داوری شد.

دبیر جشنواره استانی داستان شیراز افزود: اسامی آثاری که به مرحله دوم داوری (داوری نهایی) راه یافته باشند، تا 15 اسفندماه 1398 اعلام می‌شود.

خادم بیان کرد: اختتامیه جشنواره در نیمه دوم فروردین ماه 1399 برگزار و اسامی داوران  و برگزیدگان هر بخش نیز در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

 

در نخستین دوره این جشنواره 158 داستان کوتاه، 24 نمایشنامه و 18 فیلمنامه به دبیرخانه ارسال شده بود همچنین 191 داستان‌نویس بزرگسال ساکن استان فارس و 21 داستان کوتاه از 21 داستان‌نویس نوجوان ساکن استان فارس در این جشنواره شرکت کرده بودند.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار