موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209328
۲۳ آبان ۱۳۹۸

شبکه کودک “چی‌چی” نشان می‌دهد

“چی‌چی” عنوان برنامه‌ای کوتاه است که با معرفی کتاب و محصولات خواندنی به خردسالان و کودکان در تلاش است به کسب و کار تولیدکنندگان رونق دهد.

به گزارش کودک پرس ، برنامه “چی‌چی” از 23 تا 30 آبان در هفته کتاب میزبان نویسندگان و ناشران کودک خواهد بود؛ این برنامه کوتاه در چند نوبت روی آنتن شبکه کودک تلویزیون می‌رود.

میهمانان این برنامه ناگفته‌هایی از زندگی خود و تجربیاتشان برای کودکان می‌گویند و بهترین کتاب‌هایشان را به فرزندان ایران هدیه می‌دهند.

فصل اول این برنامه در آیتم‌های سه دقیقه‌ای در دو تکنیک ساخته و پخش می‌شود: قسمتی با تکنیک موشن‌گرافیک و بخشی به صورت رئال در طول روزهای هفته به اطلاع‌رسانی درباره سبد فرهنگی کودکان می‌پردازد.

انتخاب محصولات طی جلسات متعدد کارشناسی از طریق تشکیل اتاق فکر با مجامع امین و متخصص، در محور هر یک از محصولات انجام شده است.

انتخاب مضمون در این برنامه به ترتیب، کتاب و محصولات خواندنی، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، معرفی نرم‌افزارهای موبایلی، برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی، محصولات شنیدنی، پوشاک،‌ اماکن سرگرمی- تفریحی، مبلمان کودک را شامل می‌شود.

“چی‌چی” از ابتدای شهریورماه در شبکه کودک به معرفی محصولات موردنیاز خردسالان (3- 5 سال) و کودکان (6- 12 سال) پرداخته است و از اهداف پخش این برنامه علاوه بر رونق کسب و کار تولیدکنندگان داخلی،‌ ارائه شاخص‌های انتخاب و سواد مصرف به مخاطب نیز بوده که هم‌راستا با هدف اصلی راه‌اندازی شبکه کودک یعنی دستیاری خانواده‌ها در تربیت است.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار