موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208839
۱۶ آبان ۱۳۹۸

شروع بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان/ برنامه‌های روز اول

امروز بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان شروع می‌شود و برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، همزمان با اولین روز از جشنواره بیست و ششم، ۱۰ نمایش در بخش‌های کودک، نوجوان، خیابانی و بین‌الملل اجرا خواهد شد.

نمایش «افسانه ماردوش» در بخش نوجوان به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی محمد جهان‌پا در سه سانس ۱۰ صبح و ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر و به مدت ۶۰ دقیقه در تالار اصلی مجتمع بوعلی‌سینا به روی صحنه می‌رود.
تالار اصلی مجتمع شهید آوینی در سانس‌های ۱۰:۳۰ صبح و ۱۷:۳۰ عصر آماده اجرای نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» در بخش کودک به نویسندگی سپیده فلاح‌فر و کارگردانی الکا هدایت از تهران به مدت ۴۵ دقیقه است.
نمایش «نمکی و دیو الکی» به نویسندگی محمد حسن شایانی و کارگردانی سعید باغبانی از همدان در بخش کودک و در سه سانس ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار فجر اجرا می‌شود.
دو سانس ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر در تالار مهدیه همدان به اجرای نمایش «خندنده» به نویسندگی محمد پارسائی‌خواه و کارگردانی مجتبی لاله‌زاری از استان یزد در بخش دانش‌آموزی و به مدت ۳۰ دقیقه اختصاص یافته است.
در بخش خیابانی نمایش ۳۰ دقیقه‌ای«آینده مال بچه‌هاست» به کارگردانی هیام احمدی از اصفهان در ساعت ۱۵:۳۰ و نمایش «اوکسی در جزیره بدنستان» به کارگردانی نسا بخشی از همدان به مدت ۲۲ دقیقه در ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه مجتمع بوعلی‌سینا به اجرای عمومی می‌رسد.
محوطه شهید آوینی نیز ساعت ۱۵:۳۰ محل اجرای نمایش خیابانی «نقالی بیژن و منیژه» به کارگردانی مرجان حسین نشتایی از مازندران به مدت ۱۳ دقیقه و نمایش «مرغ، درخت، گل» به کارگردانی غلامرضا محمدی به مدت ۲۰ دقیقه از مشهد در ساعت ۱۶: ۳۰ است.
دو نمایش خیابانی «نقالی رستم و کک کهزاد» به کارگردانی رضا سالاروند از لرستان به مدت ۱۵ دقیقه در ساعت ۱۵:۳۰ و «نقالی رستم و تهمینه» به کارگردانی طاهره شفیعی از همدان در ساعت ۱۶:۳۰ و به مدت ۱۰ دقیقه اجرا می‌شود.
بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، کودک، طبیعت» و با دبیری مجید قناد از امروز ۱۶ آبان‌ماه در همدان آغاز شده و تا ۲۱ آبان ادامه خواهد یافت.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار