موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208811
۱۴ آبان ۱۳۹۸

اثر هنری نمایانگر روح لطیف کودک پناهنده است

بازیگر سینما و تلویزیون برپایی مسابقه نقاشی برای کودکان پناهنده را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: کار هنری روح لطیف کودک را نشان می‌دهد و این برای فرهنگ این کودکان هم بسیار مهم است.

به گزارش کودک پرس ، نشست خبری بزرگداشت سی‌ودومین سال حضور برنامه جهانی غذا در ایران صبح 8 آبان با حضور حمید جبلی، مجید مظفری، فرووغ قجابگلو،  نگار گرامی نماینده سازمان ملل و برنامه جهانی غذا در ایران و دارا دربندی سخنگوی سازمان جهانی غذا در ایران در سالن کنفرانس یونیسف در ایران برگزار شد.

 

در این نشست «حمید جبلی» گفت: من حضورم  در این ایونت حضور احساسی است و هیچ گونه کار اجرایی ندارم و به خاطر تمام بچه های ایرانی که در خارج از ایران مهاجر و پناهنده هستند، شرکت کرده ام.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: فکر می کنم بچه های افغان هم در کشور ما پناهنده هستند و مثل بچه های ایران هستند، غذا جزو اولین نیازهای بشر و کودکان است. دختر بچه هایی که اجازه مدرسه رفتن و اجازه بیرون از خانه رفتن را ندارند در این کشور حضور دارند در این رویداد اتفاقی می افتد که به مدرسه رفتن تشویق شوند.

این هنرمند تصریح کرد:  ما نمی دانیم این پناهنده ها تا کی  در ایران هستند، همان طور که برای ما مهم است بچه های ایرانی درس بخوانند و شرایط خوبی داشته باشند، این بچه ها هم در ایران به دنیا آمده اند و جزوی از ما هستند و اگر کاری برای آنها بکنیم خیلی خوب است به ویژه کار هنری که روح لطیف کودک را نشان می دهد و این برای فرهنگ این کودکان هم خیلی مهم است، امیدوارم بتوانیم یک کمک کوچک به این کودکان کرده باشیم.

 

بزرگداشت سی‌ودومین سال حضور برنامه جهانی غذا در ایران با شعار توقف اسراف 17 آبان  در سالن همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران با افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان پناهنده و اجرای گروه موسیقی چارتار برگزار می شود.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار