موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208792
۱۴ آبان ۱۳۹۸

امام جمعه تبریز خانواده‌ها را به تماشای «منطقه پرواز ممنوع» دعوت کرد

امام جمعه تبریز مردم این شهر را به تماشای فیلم خانواده‌پسند «منطقه پرواز ممنوع» که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان مورد استقبال قرار گرفته بود دعوت کرد.

به گزارش کودک پرس ، با نزدیک شدن به اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» ساخته «امیر داسارگر» امام جمعه تبریز در خطبه نماز جمعه مردم را به تماشای این فیلم سینمایی دعوت کرد.

حجت‌الاسلام “آل‌هاشم” امام جمعه تبریز گفت: فیلم سینمایی “منطقه پرواز ممنوع” فیلم خوبی و ویژۀ نوجوان‌ها است و خانواده‌ها می‌توانند به‌صورت دسته‌جمعی به تماشای آن بنشینند.

همچنین وی سینماهایی را که قرار است این فیلم را در تبریز اکران کنند و زمان آن را اعلام کرد.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یوزپلنگی در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین پاکزاد، متین کرمانی، علی‌رضا اکبری، علی ذکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»اند.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

این فیلم سینمایی از 15 آبان‌ماه اکران می‌شود.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار