موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208755
۱۴ آبان ۱۳۹۸

شهید «فهمیده» درس مقاومت را به نسل جوان و نوجوان آموخت

«فاطمه هادی‌نژاد» با بیان اینکه شهید «حسین فهمیده» با ایمان و بینش عمیق و استوار خود در جنگ با دشمن پیش قدم شد گفت: شهید فهمیده درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به نسل جوان و نوجوان آموخت.

به گزارش کودک پرس ، «فاطمه هادی‌نژاد» سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در مراسم بزرگداشت شهید «محمدحسین فهمیده» یکی از موهبت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تأسیس سازمان بسیج دانش آموزی دانست و اظهار داشت: بسیج دانش آموزی در دامن پرمهر خود اسطوره‌هایی مقاوم چون شهید «محمد‌حسین فهمیده» را تربیت کرد.

وی با بیان اینکه شهید «حسین فهمیده» با ایمان و بینش عمیق و استوار خود در جنگ با دشمن پیش قدم شد گفت: شهید فهمیده درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به نسل جوان و نوجوان آموخت.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه چنین حماسه آفرینی شهید فهمیده باعث شد تا حضرت امام خمینی (ره) از این نوجوان 13 ساله به عنوان رهبر یاد کند خاطرنشان کرد: امیدوارم همه نونهالان، نوجوانان و دانش آموزان عزیز این مرز و بوم با تلاش و کوشش در راستای تحصیل و تهذیب، دانش، آگاهی و اخلاق بتوانند آینده‌ای روشن برای خود ساخته و ضامن عزت روزافزون خاک پاک جمهوری اسلامی ایران باشند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار