موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208643
۱۲ آبان ۱۳۹۸

انتشار سه اثر داستانی تازه از ابراهیم حسن بیگی

ابراهیم حسن بیگی سه کتاب تازه برای مخاطبان کودک منتشر کرد.

به گزارش کودک پرس ، کتاب داستان کشتی یونانی، انتظار در کلبه هور و خانه بومیان کیش نوشته ابراهیم حسن بیگی  روانه بازار کتاب شد.

این کتاب‌ها درباره یکی از مراکز دیدنی و گردشگری جزیره کیش است.

حسن بیگی در باره این سه اثر گفت: جان بخشی به اشیاء و دادن هویت داستانی به انها در ادبیات داستانی کودکان باعث میشود تا آن شی جزیی از خاطرات کودکان شود. این کار دقیقا همان کاری است  که فیلم سازان کودک در ساخت برخی از فیلم های کارتونی می کنند. من در این سه قصه سه نماد از نمادهای جزیره کیش را که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند انتخاب کردم. مثلا کشتی یونانی 50 سال است که تبدیل به یکی از نماد های کیش شده. گردشگر دوست دارد بداند که این کشتی چرا اینجاست؟ من کاری به این چرایی نداشتهام. نخواستهام تاریخ بگویم. من قصهای برای این کشتی ساختهام که هیچ ربطی به آن ندارد. قصه من برای کشتی یونانی قصه من است. اما خواننده کودک را وارد ماجراهایی می کند که فکر می کنم کودکان می توانند با آن و با کشتی ارتباط بیشتری بگیرند. با آدم های بد و خوب داخل کشتی آشنا شوند و در نهایت کشتی یونانی تبدیل به شخصیت و هویتی می شود که محصول تقابل بین خوبی و بدی است.

کتاب کشتی یونانی و انتظار در کلبه هور توسط خانم زینب السادات بدری و خانه بومیان کیش را اقای حسین پاکروان  تصویری کرده است.

 

هر سه کتاب توسط نشر ابراهیم در1000 نسخه و با قیمت 15 هزارتومان عرضه شده است.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار