موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208541
۱۱ آبان ۱۳۹۸

تجلیل از فرزندان شهدای حرم در مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک

رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم و میهن در مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، احمدرضا احسانی پیش از ظهر جمعه در دیدار با جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین‌(علیه‌السلام) همدان، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا حوزه‌های مختلفی مثل کتاب، موسیقی، تئاتر، قرآن و عترت را با هم پیش ببریم.

احمدرضا احسانی با توضیح اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بعد از جشنواره فجر بزرگترین جشنواره هنری است، ادامه داد: تاریخ افتتاحیه جشنواره را روز ۱۶ آبان انتخاب کردیم تا با شروع امامت امام زمان‌(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) همزمان شود.

او در ادامه با بیان اینکه در روز افتتاحیه جشنواره از تعدادی از فرزندان شهدا تجلیل خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از شهدا و خانواده‌های آن‌ها موجب خیر و برکت جشنواره می‌شود.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین‌(علیه‌السلام) همدان هم ضمن تشکر از اعضای ستاد برگزاری جشنواره، گفت: استان همدان ۱۴ شهید مدافع حرم دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص و شخصیت ارزشمندی دارند که نگین این شهدا نیز سردار شهید همدانی است.

مهدی فرجی با بیان اینکه شهدا داشته‌های ما هستند، افزود: این جشنواره فرصت خوبی برای تجلیل از فرزندان شهداست.

 

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۱۶ تا ۲۱ آبان‌ماه با شعار «تئاتر، کودک و طبیعت» برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار