موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208488
۰۸ آبان ۱۳۹۸

زنده‌ نگه‌داشتن ۱۳‌ آبان نقطه عطفی در بصیرت‌افزایی نسل نوجوان و جوان است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه برای آشنایی نسل جوان باید محتوای انقلاب اسلامی را برای آن‌ها تبیین کرد، گفت: زنده نگه‌داشتن یوم‌الله ۱۳ آبان می‌تواند نقطه عطفی در بصیرت‌افزایی نسل نوجوان و جوان باشد.

به گزارش کودک پرس ، آیت‌الله «مصطفی علما» در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳آبان در دفتر نماینده ولی‌فقیه، افزود: تبیین اوضاع منطقه و ایران در ۵۰ سال گذشته و اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران چگونه توانست بر برنامه‌ریزی‌های استکبار فائق آید، از جمله محتوایی است که می‌تواند در یوم الله ۱۳ آبان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز همه مردم و بخصوص نسل جوان و نوجوان باید بدانند که ایران اسلامی ابرقدرت بلامنازع منطقه است، در حالی که قبل از انقلاب وضعیت طور دیگری بود.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز ریشه‌های انقلاب اسلامی در نگرش‌های آزادی خواهان جهان و همچنین محور مقاومت منطقه تاثیر شگرفی برجای نهاده لذا باید این موقعیت بی‌بدیل نظام اسلامی را در مناسبت‌های مختلف سیاسی و ملی برای اذهان عمومی و جوانان تشریح کرد.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال با شعار «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سر آغاز افول و فروپاشی آمریکاست»، در مسیر خیابان شهید مدرس به سمت مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور آحاد مردم برگزار می‌شود.

 

۱۳ آبان امسال سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ به نام روز ملی مباره با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار