موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
206251
۰۴ مهر ۱۳۹۸

نخستین جشنواره داستان جوان و نوجوان فیلمان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از برگزاری نخستین جشنواره داستان‌نویسی جوان و نوجوان با عنوان فیلمان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، یونس قیطانی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد جریان رقابت فعالانه در داستان نویسی جهت پویایی این هنر ادبی در نسل جوان و نوجوان، تقویت و ایجاد انگیزه و علاقه بین نسل نوجوان و تقویت همگرایی دو نسل جوان و نوجوان به میزبانی شهرستان آبدانان برگزار خواهد شد.

وی بخش های این جشنواره را داستان کوتاه و بلند (۱۰ تا ۲۰ سال)  و (۲۰ تا ۴۰) سال عنوان کرد و ادامه داد: شرکت کنندگان در ۲ بخش حداکثر می توانند سه اثر به این جشنواره ارسال کنند.

وی زمان برگزاری این جشنواره را بهمن ماه و آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان آذرماه عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت مناسب در آبدانان و از طرفی ترغیب نسل جوان و نوجوان به نوشتن داستان امید است با برگزاری نخستین دوره این جشنواره بتوانیم تداوم و ارتقا سطح کیفی و کمی بیشتر این هنر را در استان شاهد باشیم.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: آثار ارسالی به این جشنواره نباید در جشنواره دیگری شرکت داده شده باشد.

 

وی از علاقه مندان خواست آثار خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبدانان به عنوان دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار