موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
204680
۱۶ شهریور ۱۳۹۸

همدان آبان ماه میزبان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: این استان ۱۹ تا ۲۴ آبان ماه امسال میزبان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

به گزارش کودک پرس ، احمدرضا احسانی در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری کنگره آیت الله تالهی افزود: فراخوان بیست‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در قالب هشت بخش منتشر شده که این جشنواره پاییز در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره باید در سال رونق تولید در باورپذیری جوانان و تقویت روحیه و امیدآفرینی در جوانان و نوجوان تاثیر مثبت داشته باشد، افزود: در همین راستا امسال هنرمندان جوان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی همدان در همه کمیته‌ها حضور پررنگی خواهند داشت.

بر اساس اخبار منتشر شده بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران، پاییز سال جاری در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

موضوع جشنواره آزاد است اما پرداختن به مضامین اخلاقی، فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی، ارتباط کودک و طبیعت، خانواده، نشاط و امید در فضای جامعه و نسل آینده در قالب آثار خلاقانه و پرمخاطب در اولویت انتخاب است.

 

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در هشت بخش؛ از جمله مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر خیابانی، تئاتر بین‌الملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، تئاتر دانش‌آموزی و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

 

همچنین مجید قناد کارگردان، بازیگر و مجری شناخته‌شده کودک و نوجوان با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی به عنوان دبیر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار