موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203336
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

استقبال مردمی از فروش بلیت‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان/ تخصیص بلیت به افراد کم‌برخوردار و کودکان کار

دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: استقبال از سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان تاکنون بسیار خوب بوده و امیدواریم تا این استقبال در روز‌های آتی نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان پیرامون استقبال مردمی از بلیت فروشی روز نخست این دوره از جشنواره گفت: طی آخرین آمار پس از باز شدن سامانه فروش بلیت اینترنتی بیش از ۵۰۰ بلیت تاکنون به فروش رسیده است که برای ساعات اولیه فروش اینترنتی جشنواره آمار بسیار خوب و قابل قبولی است.

وی در همین راستا ادامه داد: به غیر از فروش آنلاین بلیت جشنواره فیلم کودک و نوجوان، برخی نهاد‌ها نیز از قبل برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کرده اند که آن‌ها به صورت مجزا بلیت‌های مورد نظرشان را خریداری خواهند کرد.

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با اشاره به مزایای عضویت در باشگاه مخاطبان جشنواره اذعان کرد: تاکنون بیش از هزار نفر نیز به عضویت باشگاه مخاطبان در آمده و در سامانه جشنواره ثبت نام انجام داده اند، این افراد امکان خرید نیم بهای بلیت را داشته و علاوه بر آن از امکانات دیگری نیز برخوردار خواهند شد، تمامی اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره فیلم کودک و نوجوان در طول برگزاری این رویداد و در طول سال بسته‌های متنوعی را دریافت خواهند کرد.

وی پیرامون تخصیص بلیت برای افراد کم برخوردار تاکید کرد: دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال سهمیه‌ای را برای افراد کم برخوردار و مخصوصاً کودکان کار اصفهان در نظر گرفته است که آن هم با برنامه‌ای جداگانه به اکران آثار برای این افراد خواهیم پرداخت.

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان استقبال از جشنواره را قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: استقبال از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان تاکنون بسیار خوب بوده و امیدواریم تا این استقبال در روز‌های آتی نیز ادامه پیدا کند.

 

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار