موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
203231
۲۷ مرداد ۱۳۹۸

برگزاری جشن قصه‌گویی کتابخانه‌ای در مراکز کانون امیدیه و آغاجاری

اعضا نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امیدیه و آغاجاری با برگزاری «جشن قصه‌گویی کتابخانه‌ای» به استقبال بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رفتند.

به گزارش کودک‌پرس ، جشن قصه‌گویی کتابخانه‌ای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری و امیدیه یک و ۲ با حضور مدیرکل کانون خوزستان و جمعی از مسئولین آغاجاری در مرکز فرهنگی و هنری کانون این شهرستان برگزار شد.

در این جشن که با نظارت کارشناس فرهنگی کانون حوزه‌ی امیدیه همراه بود ۱۲ نفر از اعضا این سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای قصه‌های خود پرداختند و خانواده‌ها را به دنیای قصه بردند.

 

بر اساس این گزارش، در «جشن قصه‌گویی کتابخانه‌ای» مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امیدیه و آغاجاری قصه‌ها داوری نشدند تا شرکت‌کنندگان بتوانند علاوه بر این‌که خود را در بخش اجرا صحنه‌ای با حضور مخاطب محک بزنند همچنین به تبادل تجربه با دیگر اعضای مراکز کانون بپردازند.

 

جشن‌های قصه‌گویی مراکز کانون استان خوزستان با هدف پرورش قدرت بیان و تقویت نیروی تخیل و خلاقیت مخاطبان، هم‌افزایی با دستگاه‌های فعال در این حوزه، انتقال آموزه‌های اخلاقی به مخاطبان و ایجاد زمینه‌های مناسب برای بروز و ظهور استعداد‌های آینده‌سازان ایران اسلامی در زمینه‌ی قصه‌نویسی و قصه‌گویی، فراهم‌سازی زمینه‌های هم‌نشینی اعضا با فعالان عرصه‌ی قصه‌گویی و افزایش اعتمادبه‌نفس آنان برای هنرنمایی در میان جمع، هم‌زمان با انتشار فراخوان بیست دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آغاز شده است و تا شهریورماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار