موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
203137
۲۶ مرداد ۱۳۹۸

طرح یاوران ولایت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای طرح یاوران ولایت در استان خبر داد و گفت: این طرح در بخش پسران از ۲۳ مردادماه آغاز و تا ۲۷ مردادماه ادامه خواهد داشت و در بخش دختران نیز از ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش کودک‌پرس ، محمدعلی واقعی در دیدار دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری تربیت دانش آموز تراز انقلاب و نوجوان انقلابی در سند تحول بنیادین دیده شده است.

وی با بیان اینکه طرح تحول سند بنیادین از سال 91 مطرح شده است افزود: در این راستا فعالیت‌هایی در حوزه دانش آموزی دیده شده اگرچه در بسیج دانش آموزی این فعالیت‌ها از قبل نیز بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری طرح سند تحول بنیادی را آغاز کرده است.

واقعی تصریح کرد: در خراسان جنوبی این مهم از سال گذشته آغاز شد و بخش‌های عمده‌ای از فعالیت‌ها را آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه بسیج دانش آموزی فعالیت‌های گسترده‌ای برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی در طول سال در پایگاه‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اجرای طرح شهید بهنام محمدی، انجام راهیان نور و غیره را از جمله برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها در راستای اینکه تمامی اهداف انقلاب به نسل جوانان انتقال داده شود انجام می‌شود.

واقعی از اجرای طرح یاوران ولایت خبر داد و اظهار داشت: این طرح در بخش پسران از 23 مردادماه آغاز و تا 27 مردادماه ادامه خواهد داشت و در بخش دختران نیز از 27 مردادماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور 100 نفر از برادران و 105 نفر از خواهران آغاز خواهد شد افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها تاکید مقام معظم رهبری و تربیت دانش آموزان تراز انقلاب است که امید است با برگزاری این دوره‌ها افراد فعالیت‌های خود را به درستی انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به عناوین دروسی که در این طرح اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: بحث فضای مجازی و آسیب‌های آن، مدیریت زمان و تمدن نوین و تشییع و تبیین گام دوم انقلاب از جمله عناوین دروس این طرح است.

 

واقعی اظهار داشت: در کنار این دروس، برنامه‌های فوق برنامه اعم از کوهنوردی، استخر، تماشای فیلم و غیره نیز برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار