موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
203048
۲۳ مرداد ۱۳۹۸

ترویج فرهنگ مطالعه زیرساخت توسعه اجتماعی است

اسحاقی از برگزاری جام باشگاه‌های کودک و نوجوان استان اردبیل به مدت ۲ روز خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ مطالعه زیرساخت توسعه اجتماعی است.

به گزارش کودک‌پرس ، «سید ناصر اسحاقی» گفت: جام باشگاه های کودک و نوجوان استان اردبیل به مدت 2 روز با حضور 52 نفر از مربیان مهدکودک ها، کتابخانه های عمومی و فعالان کانون های مساجد برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان این مطلب که ترویج فرهنگ مطالعه زیرساخت توسعه اجتماعی است، تصریح کرد: طرح جام باشگاه های کودک و نوجوان با هدف برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مربیان و جذب کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح عمومی جامعه است.

وی، ادامه داد: شیوه نامه ترویج این طرح به طور کامل تدوین و ابلاغ شده و این کارگاه آموزشی نیز در راستای اجرای این شیوه نامه برگزار شد.

اسحاقی، اعلام کرد: این طرح با هدف کمک به افزایش سرانه مطالعه میان کودکان و نوجوانان، تقویت فرهنگ گفت و گو، استدلال و مهارت، بالا بردن اعتاد به نقل در کودکان و نوجوانان، عادت دادن دانش آموزان برای مراجعه به کتابفروشی ها و گسترش فرهنگ همکاری و مشارکت در انجام کارهای گروهی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، افزود: از مربیان برتر و فعال در پایان این دوره تقدیر و کتابفروشی های مشارکت کننده نیز تجلیل خواهند شد.

این مقام مسئول، اذعان داشت: هر مربی دستکم 12 کودک و نوجوانان را به این جام باشگاه ثبت نام خواهد کرد تا گروه های جمعی برای ترویج مطالعه را تشکیل دهند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار